Ανακοινώθηκε η τιμή του υβριδικού Dacia Jogger στην Ισπανία


Άνοιξαν οι παραγγελίες του πρώτου υβριδικού μοντέλου της Dacia, με τον Ισπανό εισαγωγέα να ανακοινώνει τιμές τόσο για την 5θέσια όσο και για την 7θέσια έκδοση.  

  • 23/1/2023

Μόλις πριν από λίγες εβδομάδες η Dacia προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση προαναγγέλοντας την άφιξη του πρώτου υβριδικού μοντέλου στη γκάμα της. Ο λόγος για το Jogger το οποίο μέσα στους πρώτους 9 μήνες μετά το λανσάρισμά του στις αγορές, κατάφερε να σημειώσει τεράστια εμπορική επιτυχία με περισσότερες από 83.000 παραγγελίες και 51.000 ταξινομήσεις.

Το νέο υβριδικό Dacia Jogger ξεκινάει τα πρώτα του βήματα με την ισπανική αγορά να ανακοινώνει την αρχική τιμή του μοντέλου. Η Dacia δανείστηκε την υβριδική τεχνολογία της Renault και αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό του Jogger βρίσκεται ο κινητήρας HYBRID 140.

Η νέα υβριδική έκδοση διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα της τρέχουσας πρότασης και είναι σημαντικό να αναφερθεί πως δεν γίνεται κανένας συμβιβασμός στον χώρο φόρτωσης, διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα (βενζίνη, βενζίνη-LPG).

Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 L με απόδοση 90 PS, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας με ισχύ 50 PS και μία μίζα/γεννήτρια εκκίνησης, υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις που συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα.

Η συνδυαστική ισχύς του κινητήριου συνόλου είναι 140 ίπποι, ενώ εξασφαλίζονται οι καλύτερες επιδόσεις στους τομείς της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στη γκάμα του μοντέλου.

Το Jogger HYBRID 140 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που περιλαμβάνει τη λειτουργία «B» (Brake), με την οποία ενισχύεται η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και η δύναμη πέδησης μέσω του κινητήρα, αυξάνοντας παράλληλα και το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση σε αστικές περιοχές.

Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1,2 kWh (230V), αλλά και την αποδοτικότητα του αυτόματου κιβωτίου, δίνουν τη δυνατότητα της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στο 80% των αστικών διαδρομών και της μείωσης της κατανάλωσης έως και κατά 40% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο, οδηγούμενο με τον ίδιο τρόπο.

Η αμιγώς ηλεκτρική εκκίνηση του Jogger, καθώς και το αυτόματο σύστημα μετάδοσης κάνουν το αυτοκίνητο άνετο και εύκολο στην οδήγηση, ενισχύοντας το αίσθημα της οδηγικής απόλαυσης, ενώ βελτιώνουν τις ενεργειακές του επιδόσεις, την ώρα που η αυτονομία του μοντέλου ξεπερνάει τα 900 km. Η μπαταρία του Jogger HYBRID 140 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km.

Με την ανακοίνωση του νέου υβριδικού Jogger, η Dacia είχε αποκαλύψει ότι η τιμή του στη Γαλλία θα ξεκινά από τις 24.600 ευρώ. Στην Ισπανία η αρχική τιμή του μοντέλου ορίζεται στις 25.800 ευρώ για την 5θέσια έκδοση και στις 26.700 για την 7θέσια. Πλέον, αναμένουμε την ανακοίνωση και στην Ελλάδα για να μάθουμε που θα τοποθετηθεί τιμολογιακά το νέο μοντέλο.