Jogger HYBRID 140: Το πρώτο υβριδικό Dacia είναι και προσιτό! (photos)


Αξιοποιώντας την υβριδική τεχνολογία του ομίλου Renault, η Dacia παρουσιάζει την hybrid έκδοση του 7θέσιου Jogger με θερμικό κινητήρα 1,6 L και συνδυαστική απόδοση 140 ίππων.

  • 19/12/2022

Σχεδόν 9 μήνες μετά το λανσάρισμά του στις παγκόσμιες αγορές, τον Μάρτιο του 2022, το Dacia Jogger έχει ήδη σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, με πάνω από 83.000 παραγγελίες και περισσότερες από 51.000 ταξινομήσεις.

Το 7θέσιο crossover έγινε το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στο segment C σε 21 ευρωπαϊκές χώρες, εξαιρουμένων των SUV. Τα 2/3 των πελατών του Jogger επιλέγουν την έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης - υγραερίου) 1.0 ΤCe 100 LPG, αλλά και το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ το 55% επιλέγει την 7θέσια έκδοση.

Πλέον, σύντομα τη γκάμα του Jogger θα συμπληρώσει η έκδοση με τον κινητήρα HYBRID 140, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο. Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Mioveni στη Ρουμανία και εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία του Renault Group, το Jogger είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία, συμβάλλοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της μάρκας.

Στόχος του Jogger HYBRID 140 είναι να προσελκύσει οικογένειες και πελάτες που αναζητούν ένα ευρύχωρο πολυχρηστικό αυτοκίνητο, κατάλληλο τόσο για την πόλη, όσο και για τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο. Άλλωστε, το Jogger συνδυάζει το μήκος ενός station wagon, με την άνεση στο εσωτερικό ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου και τα χαρακτηριστικά ενός SUV.

Στιβαρό και με καλή οδική συμπεριφορά, το Jogger προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης σε όλους τους επιβάτες, ακόμα και στους ενήλικες που κάθονται στην 3η σειρά καθισμάτων.

Η νέα υβριδική έκδοση διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα του υπάρχοντος Jogger, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο χώρο φόρτωσης, διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα.

Απόδειξη του πολυχρηστικού χαρακτήρα του Dacia Jogger, είναι το γεγονός ότι η ενσωμάτωση της μπαταρίας του υβριδικού συνόλου, σχεδιάστηκε από την αρχή. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG για τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG.

Το Jogger HYBRID 140 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που περιλαμβάνει τη λειτουργία «B» (Brake), με την οποία ενισχύεται η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και η δύναμη πέδησης μέσω του κινητήρα, αυξάνοντας παράλληλα και το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση σε αστικές περιοχές.

Η νέα, υβριδική, έκδοση διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, οι ενδείξεις του οποίου μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας.

Το Jogger HYBRID 140 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο.

Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 L με απόδοση 90 PS και δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας με ισχύ 50 PS και μία μίζα/γεννήτρια εκκίνησης, υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις που συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα.

Η συνδυαστική ισχύς του κινητήριου συνόλου είναι 140 ίπποι, ενώ εξασφαλίζονται οι καλύτερες επιδόσεις στους τομείς της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στη γκάμα του μοντέλου. Παράλληλα, ενσωματώνονται τεχνολογίες που έχουν αποδείξει την αποδοτικότητά τους και είναι ευρέως διαδεδομένες στο Renault Group.

Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1,2 kWh (230V), αλλά και την αποδοτικότητα του αυτόματου κιβωτίου, δίνουν τη δυνατότητα της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στο 80% των αστικών διαδρομών και της μείωσης της κατανάλωσης έως και κατά 40% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο, οδηγούμενο με τον ίδιο τρόπο.

Η αμιγώς ηλεκτρική εκκίνηση του Jogger, καθώς και το αυτόματο σύστημα μετάδοσης κάνουν το αυτοκίνητο άνετο και εύκολο στην οδήγηση, ενισχύοντας το αίσθημα της οδηγικής απόλαυσης, ενώ βελτιώνουν τις ενεργειακές του επιδόσεις, την ώρα που η αυτονομία του μοντέλου ξεπερνάει τα 900 km. Η μπαταρία του Jogger HYBRID 140 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km.

«Σε λιγότερο από ένα χρόνο από την κυκλοφορία του Jogger, κάνουμε το επόμενο βήμα συμπληρώνοντας τη γκάμα του μοντέλου με την υβριδική έκδοση HYBRID 140. Πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο χωρίς συμπλέκτη, που προσφέρει πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση, ενώ εξασφαλίζει περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Το Jogger HYBRID 140 αποτελεί έναν πρώτης τάξεως εκπρόσωπο των αξιών που πρεσβεύει η Dacia, καθώς είναι ένα προσιτό υβριδικό οικογενειακό όχημα, που προσφέρει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους, ενώ είναι εφοδιασμένο με όσα έχει πραγματική ανάγκη ο σύγχρονος οδηγός. Με την ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος κίνησης η Dacia έκανε το μεγάλο άλμα προς την υβριδική τεχνολογία», τόνισε ο Lionel Jaillet, Product Performance Director της Dacia.

Σύμφωνα με την Dacia, οι παραγγελίες θα είναι εφικτές από τον Ιανουάριο του 2023, ενώ αναμένεται να αρχίσει να φτάνει στις αντιπροσωπείες από τον Μάρτιο του 2023. Επιπλέον, η προτεινόμενη τιμή του υβριδικού Jogger στη Γαλλία είναι 24.600 ευρώ. Μένει, πλέον, να φανεί πότε θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας και σε ποια τιμή.