Ανανέωση και υβριδικός κινητήρας για το ευρωπαϊκό Toyota Camry


To Toyota Camry επανασχεδιάστηκε και απέκτησε υβριδικής διάταξης κινητήρα ο οποίος είναι πιο αποδοτικός σε ισχύ και οικονομία καυσίμου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 23/11/2020

Το Toyota Camry δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό στη χώρα μας, ωστόσο το μοντέλο της εταιρείας στη μεγάλη κατηγορία οχημάτων διατίθεται στην Ευρώπη. Μάλιστα, από τον Απρίλιο του 2019, αντικατέστησε το Avensis στη Γηραιά ήπειρο, όταν αυτό σταμάτησε να κατασκευάζεται εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης.

Το Camry, επανασχεδιάστηκε, απέκτησε υβριδικής διάταξης κινητήρα και αναβαθμίστηκε εξοπλιστικά για να γίνει περισσότερο ανταγωνιστικό αλλά και να πληροί το νέο πρωτόκολλο «WLPT». Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 218 PS. Αυτό αποτελείται από τον τετρακύλινδρο, χωρητικότητας 2,5 λίτρων, κινητήρα των 178 PS/5.700 rpm και μέγιστης ισχύος 221 Nm/3.600-5.200 rpm και από ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 120 PS και μέγιστης ροπής 202 Nm.

Οι αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα αφορούν κυρίως στο εμπρός μέρος όπου η μάσκα, ο εκεί προφυλακτήρας και τα φώτα δίνουν μια πιο ενδιαφέρουσα μορφή συγκριτικά με πριν. Επίσης, το επανασχεδιασμένο Camry διατίθεται με νέους τροχούς ελαφρού κράματος διάστασης 17 ή 18 ιντσών, καθώς και με καινούργια χρώματα για το αμάξωμα.

Στο εσωτερικό του, το sedan μοντέλο της Toyota διαθέτει πλέον νέες ημιδερμάτινες επενδύσεις που το κάνουν να δείχνει ποιοτικότερο από πριν, καθώς και έγχρωμη οθόνη αφής 9,0 ιντσών. Εκτός αυτών, έχει αναβαθμιστεί και το επίπεδο εξοπλισμού το οποίο πλέον διαθέτει και συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού, όπως προειδοποίησης σύγκρουσης, Ενεργό Cruise Control, διατήρησης πορείας εντός λωρίδας κυκλοφορίας κ.λπ.

Διαβάστε, ακόμη: Δοκιμάζουμε το Toyota C-HR 2.0 Hybrid 184PS που καταναλώνει μόλις 4,3 lt!