Αποκαλύφθηκαν τα εμπορικά ονόματα των οχημάτων της Renault Mobilize


Τα ονόματα Hippo, Bento, Duo και Limo κατέθεσε η Renault ως εμπορικά σήματα, για να «βαφτίσει» τα μοντέλα της υπομάρκας Mobilize.

  • 1/6/2021

Η Renault κατέθεσε τέσσερα εμπορικά ονόματα για την υπομάρκα Mobilize, η οποία θα παρέχει υπηρεσίες car sharing στους χρήστες μέσω ειδικής εφαρμογής που θα έχουν εγκατεστημένη στα smartphone τους. Τα ονόματα Duo, Bento, Limo και Hippo θα λάβουν τα ηλεκτρικά οχήματα τηςRenault Mobilize, με το πρώτο από αυτά να γίνεται η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου EZ-1.

Το πρωτότυπο, που είχε παρουσιάσει η γαλλική εταιρεία νωρίτερα φέτος, είναι ένα ηλεκτρικό όχημα 2 θέσεων μήκους 2,3 μέτρων, με διάταξη καθισμάτων 1 1, γεγονός που το καθιστά κάτι σαν διάδοχο του Renault Twizy και έναν νέο ανταγωνιστή για το Citroen Ami. Το πρωτότυπο διαθέτει επίσης γυάλινη οροφή, όπως το Ami.

Έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη μέθοδο του car sharing (βλ. κοινή χρήση), με τους οδηγούς να χρεώνονται ανάλογα με τον αριθμό των χιλιομέτρων που καλύπτουν ή το χρόνο που το έχουν στην κατοχή τους. Κάθε Mobilize Duo θα πρέπει επίσης να διαθέτει πρόσβαση χωρίς κλειδί, με τους οδηγούς να έχουν πρόσβαση στο αυτοκίνητο μέσω μιας εφαρμογής που θα έχουν κατεβάσει στο smartphone τους.

Η Renault υποστηρίζει ότι το τελικό μοντέλο παραγωγής θα κατασκευαστεί σύμφωνα με τις «αρχές της κυκλικής οικονομίας», που σημαίνει ότι θα κατασκευαστεί από 50% ανακυκλωμένα υλικά. Στο τέλος της διάρκειας ζωής του αυτοκινήτου, η Renault ισχυρίζεται επίσης ότι το 95% του αυτοκινήτου θα είναι ανακυκλώσιμο.

Οι τεχνικές προδιαγραφές για το EZ-1 concept (ή το μοντέλο παραγωγής Duo) δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αν και η Renault είπε ότι το EV θα κάνει χρήση ενός συστήματος ανταλλαγής μπαταριών, αντί να βασίζεται σε υποδομή φόρτισης. Το σύστημα πρόωσης είναι ηλεκτρικό με εύκολη και γρήγορη προσθαφαίρεση της μπαταρίας ώστε να μην χάνεται χρόνος στην διαδικασία φόρτισης

Υπομάρκα Mobilize

Η Renault επιβεβαίωσε επίσης ότι η υπομάρκα Mobilize θα λανσάρει τρία ακόμη μοντέλα, κατασκευασμένα σε μια αρθρωτή, πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα. Παράλληλα με το Duo, θα υπάρχει ένα επαγγελματικό όχημα παράδοσης εμπορευμάτων (last-mile delivery), ένα όχημα για υπηρεσία μεταφοράς (ταξί) και ένα δεύτερο, ελαφρώς μεγαλύτερο όχημα για υπηρεσίες car sharing.

Η φιλοσοφία της υπομάρκας Mobilize σύντομα θα μετουσιωθεί σε έναν πάροχο κινητικότητας με αστικό προσανατολισμό, με επίκεντρο τους βασικούς πυλώνες της κοινής χρήσης αυτοκινήτων και της βιώσιμης οδήγησης. Η επιτυχία της μάρκας θα εξαρτηθεί από την υιοθέτηση αυτών των τεσσάρων νέων μοντέλων, τα οποία η Renault αναμένει ότι θα αποφέρουν περίπου το 50% των εσόδων της έως το 2030.