Αύξηση κατά 80% στις πωλήσεις των plug-in υβριδικών της Volvo


ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ -ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΙΣΗ- Η VOLVO ΕΙΔΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΝΟΝΤΑΙ, ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 27/7/2020

Μιλώντας με νούμερα, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο φέτος, η Volvo κατάφερε να διαθέσει συνολικά 29.918 plug-in υβριδικά οχήματα στις αγορές της γηραιάς ηπείρου. Αυτό αποτελεί μία σημαντική εξέλιξη, καθώς το αντίστοιχο περσινό διάστημα οι πωλήσεις των plug-in οχημάτων της δεν ξεπερνούσαν τις 15.643. Η πανδημία του Κορωνοϊού και τα lockdown προφανώς κλόνισαν τις πωλήσεις σε συνολικά νούμερα (123.198 έναντι 174.653, πέρυσι), τα υβριδικά όμως δείχνουν να βγαίνουν νικητές.

Εάν αντίστοιχα το δούμε από άποψης ποσοστών, από το 9% ανεβήκαν στο 24% φέτος, με τις ενδείξεις να δείχνουν αυξητικές. Οι ανακοινώσεις αρκετών χωρών (μεταξύ άλλων και της Ελλάδας) για προγράμματα στήριξης της ηλεκτροκίνησης, θα δώσουν σοβαρά κίνητρα σε ακόμα περισσότερους αγοραστές να στραφούν σε τέτοιου είδους οχήματα.

Ως εκ τούτου, φαίνεται ότι το στοίχημα που έβαλε πέρυσι η εταιρία, να καταφέρει φέτος το 20% των πωλήσεών της να αφορά ηλεκτροκίνητα μοντέλα, μπορεί να επιτευχθεί. Βέβαια, δεν είναι όλες οι περιοχές του πλανήτη εξίσου ευαισθητοποιημένες με το θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της Κίνας, όπου στον αντίποδα του 24% της Ευρώπης, εκεί μόλις το 3,2% των πωλήσεων της Volvo αφορούσε plug-in μοντέλα.

Όπως ανέφερε και ο Hakan Samuelsson, CEO της Volvo, «ο στόχος του 20% σίγουρα δεν έχει ανακοπεί από την πανδημία. Οι πελάτες ζητούν προηγμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα έσοδα (από την πώληση υβριδικών plug-in μοντέλων) κάλυψαν την αύξηση του κόστους των υλικών από τη μετάβαση στην ηλεκτροδότηση. Μακροπρόθεσμα, αυτό που θα ήταν πραγματικά κακό για την κερδοφορία σας είναι να προσπαθήσετε να πουλήσετε αυτά τα παλαιάς γενιάς αυτοκίνητα».