Αυτή είναι η νέα Mercedes GLC! (photos)


Η νέα γενιά του πιο δυναμικού SUV της Mercedes, της GLC παρουσιάστηκε και επίσημα σε παγκόσμια πρώτη. Υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση ως στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, μαζί με αυτονομία 100 χιλιομέτρων για την plug-in hybrid έκδοση και απόλυτα αναβαθμισμένο εσωτερικό είναι τα σημαντικότερα highlights.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: MERCEDES-BENZ
  • 1/6/2022

Η Mercedes αποκάλυψε και επίσημα την νέα GLC που θα κληθεί να αντιμετωπίσει για ακόμα μία φορά τον πολύ δυνατό ανταγωνισμό των Audi Q5, BMW X3, Volvo XC60 και Jaguar E-Pace με κύρια όπλα της το νέο πολυτελέστατο εσωτερικό και την πλήρη γκάμα υβριδικών και plug-in υβριδικών συνόλων.

Η GLC είναι ο παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς στην κατηγορία της και το πιο δυναμικό και επιτυχημένο SUV της Mercedes-Benz. Η νέα γενιά θέλει να συνεχίσει αυτή την ηγετική θέση του μοντέλου με 100% υβριδική τεχνολογία, εξαιρετικά χαρακτηριστικά εντός και εκτός δρόμου, ένα πλήρως ψηφιοποιημένο πιλοτήριο και πλούσιο πακέτο στάνταρ εξοπλισμού.

Η νέα GLC έρχεται χωρίς συνταρακτικές αλλαγές στον σχεδιασμό της, που σαφώς δεν αποκλίνει πολύ από την προηγούμενη γενιά και οι μόνες αλλαγές που έκαναν οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας εντοπίζονται στα εμπρός και πίσω φώτα με τις πολύ λεπτές λωρίδες LED στα πρώτα και τον νέο σχεδιασμό στα πίσω. Ο νέος αεροδυναμικός συντελεστής φτάνει το 0,29, μία αξιοσημείωτη βελτίωση για ένα μεσαίο SUV, δείγμα της δουλειάς που έχει γίνει στον τομέα της αεροδυναμικής.

Τεχνικά, όλες οι εκδόσεις της νέας GLC θα είναι εφοδιασμένες με υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση 4MATIC ως στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Η γκάμα των κινητήρων διαθέτει 4κύλινδρα σύνολα βενζίνης και ντίζελ, όλα συνδυαζόμενα με ηλεκτρικό μοτέρ. Τα τέσσερα από αυτά είναι ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, ενώ τα υπόλοιπα τρία είναι plug-in hybrid με απόδοση που φτάνει τους 381 ίππους και ροπή 750 Nm. Όλες οι plug-in hybrid εκδόσεις μπορούν να διανύσουν 100 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία σε ταχύτητες έως τα 140 km/h, πριν εμπλακεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Όλες ανεξαιρέτως οι εκδόσεις εφοδιάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic των 9 σχέσεων ως στάνταρ.

Η μπαταρία στην περίπτωση των plug-in hybrid εκδόσεων έχει χωρητικότητα 31,2 kWh και μπορεί να φορτιστεί πλήρως μέσα σε 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC.

Φυσικά αργότερα θα προκύψουν και τα κορυφαία μοντέλα με την υπογραφή της Mercedes-AMG. Η AMG GLC 43 θα μοιραστεί τον κινητήρα της με την νέα C43 AMG. Μιλάμε για τον 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα των 2,0 λίτρων με τους 408 ίππους και 500 Nm ροπής. Μια πιο ισχυρή plug-in-υβριδική έκδοση GLC 63 AMG με περισσότερους από 500 ίππους αναμένεται αργότερα, με μηχανικά μέρη δανεισμένα από την επερχόμενη plug-in υβριδική AMG C63.

Η νέα GLC όπως λέει η Mercedes θα συνδυάζει μια εκφραστική, σπορ σχεδίαση με ένα πολυτελές εσωτερικό. Αυτό εμπνέεται φυσικά από την C-Class και έρχεται με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 11,9 ιντσών που ενσωματώνει το σύστημα infotainment MBUX. Η γερμανική εταιρεία τόνισε ιδιαίτερα τον πολύ βελτιωμένο χώρο για τους επιβάτες, λόγω και του αυξημένου μεταξονίου κατά 15 χιλιοστά, τα εργονομικά καθίσματα και τον αυξημένο όγκο του χώρου αποσκευών που μπορεί να φτάσει έως τα 600 λίτρα.

Η νέα GLC θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Βρέμης και του Sindelfingen στη Γερμανία, καθώς και στο Πεκίνο της Κίνας, ενώ θα είναι διαθέσιμη στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες της Mercedes από το φθινόπωρο του 2022.