Αυτή είναι μια ηλεκτρική Lancia Delta Integrale, θα την αγοράζατε;


Η GCK, μια γαλλική εταιρεία γνωστή στο χώρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος RallyCross παρουσίασε τη θρυλική Lancia Delta Integrale με ένα απρόσμενο μείγμα του εμβληματικού αρχικού σασί με ηλεκτρική καρδιά!

  • 22/5/2021

Το πρώτο αντίγραφο της πρότασης restomod της θρυλικής Lancia Delta Integrale, παρουσίασε η εταιρεία GCK, που θα κυκλοφορήσει σε μια παραλλαγή δρόμου αλλά και αγωνιστικού, αν και στις δύο περιπτώσεις με ισχυρούς και αποδοτικούς ηλεκτρικούς κινητήρες που σέβονται την τετρακίνητη παράδοση του ιταλικού μύθου.

Αυτά είναι τα πρώτα πραγματικά δείγματα αυτής της τολμηρής πρωτοβουλίας και έχουν ήδη δοκιμαστεί από τον ίδιο τον Didier Auriol, τον πρώτο Γάλλο οδηγό που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Η γαλλική ομάδα έχει εξελίξει μια καθαρή ηλεκτρική εναλλακτική λύση για το εμβληματικό Lancia Delta Integrale πάνω στο αμάξωμα της έκδοσης 16βάλβιδης Delta HF Integrale. Αυτή η έκδοση αντικαταστάθηκε από το Delta HF Integrale Evoluzione, γνωστό σε πολλούς οπαδούς ως «Deltona», το οποίο ήταν τελικά η τελευταία αισθητική διαμόρφωση της πρώτης γενιάς του ιταλικού μοντέλου.

Αν και οι καινοτομίες αυτού του ηλεκτρικού σπορ «πειράματος» βρίσκονται κάτω από το καπώ, καθώς το αμάξωμα σέβεται σε μεγάλο βαθμό το αρχικό μοντέλο, το τεχνικό του τμήμα όμως έχει υποστεί μια τεράστια εξέλιξη, έως ότου γίνει ένα πρακτικά νέο μοντέλο.

Έτσι, η μικρή γαλλική εταιρεία έχει τροποποιήσει και ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό το πλαίσιο της Delta για να φιλοξενήσει ένα κεντρικό πακέτο μπαταριών και το νέο σύστημα ηλεκτρικής κίνησης, από τα οποία, περιέργως, δεν έχουν αποκαλυφθεί πολλές λεπτομέρειες. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει 200 ίππους, δηλαδή  βασικά την ίδια ισχύ με το αρχικό μοντέλο, και καθώς η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς δείχνει σεβασμό στην αρχική έκδοση Integrale.

Η συγκεκριμένη ηλεκτρική έκδοση του Lancia Delta πήρε το όνομα GCK Evo-e και θα κυκλοφορήσει σε δύο παραλλαγές σε αυστηρά περιορισμένη έκδοση, μόλις 36 κομματιών δρόμου και άλλα 11 πιο σκληροπυρηνικά με το όνομα Evo-e Rallye. Προς το παρόν μόνο τα πρώτα είναι αυτά που έχουν εμφανιστεί και έχουν δοκιμαστεί στην πίστα από τον ίδιο τον Didier Auriol, έναν από τους οδηγούς που ανταγωνίστηκαν με το Lancia Delta της επίσημης ομάδας Martini Racing.

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον κόσμο του αυτοκινήτου.