Αυτή η μάρκα αυτοκινήτων έχει τους πιο πιστούς πελάτες


Εσείς πόσο αφοσιωμένοι είστε στον κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας; Οι αγοραστές αυτής της εταιρείας τοποθετούνται στην κορυφή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/7/2023

Πολλοί είναι οι αγοραστές που όταν βρουν την αυτοκινητοβιομηχανία που τους ταιριάζει περισσότερο, παραμένουν πιστοί για χρόνια. Ακόμα κι όταν έρθει η ώρα να αλλάξουν αυτοκίνητο, προτιμούν κάποιο μοντέλο της ίδιας εταιρείας, επεκτείνοντας τη μεταξύ τους «σχέση».

Η Ford είναι μία από τις εταιρείες που έχει τους πιο πιστούς πελάτες στην παγκόσμια σκηνή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Προσφάτως, κατετάχθη πρώτη σε σχετικές έρευνες της J.D. Power και της S&P Mobility που καταγράφουν την αφοσίωση των πελατών των αυτοκινητοβιομηχανιών στις ΗΠΑ, αν και για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια, έχασε την πρώτη θέση στα σχετικά βραβεία της S&P Mobility για το 2023 από την Tesla.

Ωστόσο, το Ford F-Series είναι ένα από τα μοντέλα με τους πιο πιστούς πελάτες, λαμβάνοντας την καλύτερη βαθμολογία και κερδίζοντας βραβείο «αφοσίωσης του πελάτη» από τον ίδιο οργανισμό.

Σύμφωνα με το Automotive News, η Ford τερμάτισε πρώτη σε όλες τις σχετικές λίστες της S&P Global Mobility μέχρι τον Απρίλιο του 2023, ξεπερνώντας κάθε άλλη mainstream μάρκα.

Μέσα στους πρώτους 4 μήνες του έτους, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε βαθμολογία 59,5% στον τομέα της αφοσίωσης των πελατών της, κάτι που ήταν παραπάνω από αρκετό για να κρατήσει πίσω της τη Chevrolet, η οποία ήρθε δεύτερη με βαθμολογία 57,1%. Τη μεγαλύτερη πτώση σημείωσε η Toyota, η οποία παρουσίασε μείωση 5,7%, καταλήγοντας στην 7η θέση με βαθμολογία 52,3%.

Όπως σημειώνει η S&P στην επίσημη αναφορά της, οι περισσότεροι κατασκευαστές ευρείας παραγωγής παγκοσμίως έχουν επηρεαστεί αρκετά από έναν πολύ σημαντικό παράγοντα, ο οποίος ονομάζεται Tesla. Η αμερικανική εταιρεία στης οποίας το τιμόνι βρίσκεται ο Elon Musk είδε αύξηση στον δείκτη αφοσίωσης των πελατών της κατά 2,1%, αν και κατατάσσεται στην κατηγορία πολυτελών brand, κι έτσι δεν ανταγωνίζεται ευθέως τις παραπάνω αυτοκινητοβιομηχανίες.

«Θα συνεχίσουμε να παρατηρούμε τα αποτελέσματα όσο περνάει ο καιρός, όμως τους πρώτους τέσσερις μήνες, η Toyota απογοητεύει», είπε ο αναλυτής Tom Libby. «Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η Toyota, η Honda και κάποιες ακόμη ασιατικές εταιρείες έχουν επηρεαστεί σε εξαιρετικό βαθμό από την άνοδο της Tesla».

Σε σχέση με την εποχή πριν από την πανδημία, οι μοναδικές εταιρείες των οποίων οι πελάτες παρέμειναν απόλυτα αφοσιωμένοι, συγκρίνοντας τη φετινή τους βαθμολογία με αυτήν του 2019, είναι οι Mitsubishi, Mazda, Dodge, Hyundai, Buick και GMC.