Αυτό είναι το νέο Honda Civic Hatchback (UPD)


Η Honda παρουσιάζει την hatch έκδοση του νέου Civic το οποίο θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές κινητήρων στα 1.5 και τα 2.0 λίτρα, όπως και με μηχανικό, εκτός του CVT αυτόματου κιβωτίου. Μόνο με υβριδικό σύστημα στην Ευρωπαϊκή αγορά.

  • PHOTOS: CAR AND DRIVER USA/MICHAEL SIMARI
  • 24/6/2021

H αλήθεια είναι πώς η προηγούμενη γενιά του Civic ήταν πιο φουτουριστική σε σχεδίαση και διαθέσιμη με τρεις εκδόσεις αμαξωμάτων, ωστόσο η νέα hatchback έκδοση του δημοφιλούς ιαπωνικού μοντέλου μπορεί να δείχνει πιο συμβατική, είναι όμως ελκυστική και με αρμονικές γραμμές.

Το νέο μοντέλο εφοδιάζουν δύο τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες, ενώ τα καλύτερα νέα έρχονται από την είδηση πώς θα είναι διαθέσιμο και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Ένας 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα είναι ο μικρότερος που θα εφοδιάζει το ιαπωνικό μοντέλο και πρόκειται για το σύνολο των 1,5 λίτρων απόδοσης 180 ίππων. Θα είναι ο πιο ισχυρός, καθώς ο μεγαλύτερος, επίσης 4κύλινδρος στα δύο λίτρα είναι ατμοσφαιρικός και αποδίδει 158 ίππους.

Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο CVT, όπως επίσης και με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων για όσους επιθυμούν μια πιο ενεργό συμμετοχή στην οδήγηση του αυτοκινήτου.

Αισθητικά το αμάξωμά του σε σχέση με στο σεντάν μοντέλο ξεχωρίζει από τη διαφορετική γρίλια εμπρός, ενώ είναι κατά 12,4 εκατοστά πιο κοντό.

Το εσωτερικό δείχνει καλοφτιαγμένο, με ένα πίνακα οργάνων που συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο κάτι που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας (Honda e).

Μια οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων είναι στάνταρ, ενώ η μεγαλύτερη των 9 ιντσών είναι διαθέσιμη στην έκδοση Sport Tourer, που επίσης διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας της BOSE. To νέο Civic Hatchback διαθέτει μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Ο εσωτερικός χώρος είναι μεγαλύτερος καθώς η καμπίνα είναι πιο φαρδιά, ενώ ο χώρος των αποσκευών φθάνει τα 690 λίτρα όταν τα πίσω διαιρούμενα κατά 60/40 καθίσματα αναδιπλωθούν (425 λίτρα ο μέγιστος όγκος της σεντάν έκδοσης).

Σύμφωνα με τη Honda ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω επιβατών είναι μεγαλύτερος σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Σε ότι αφορά την Ευρωπαϊκή αγορά, το νέο Civic σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας θα εφοδιάζεται αποκλειστικά με το προηγμένο υβριδικό σύστημα e:HEV, σύμφωνα με το στόχο της Honda να εξηλεκτρίσει όλα τα Ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022. 

Έχοντας ήδη χρησιμοποιηθεί στα πρόσφατα λανσαρισμένα Jazz e:HEV και Jazz e:HEV Crosstar, το CR-V e:HEV και το νέο HR-V e:HEV που θα αρχίσει να πωλείται αργότερα μέσα στην χρονιά, το ευρέως αναγνωρισμένο υβριδικό σύστημα κίνησης θα προσφέρει στους ιδιοκτήτες του νέου Civic το ένα συνδυασμό απολαυστικών επιδόσεων και απόδοσης. 

Από το 1972 που λανσαρίστηκε, το Civic έχει τύχει θερμής αποδοχής από τους πελάτες σε όλο τον κόσμο, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 27 εκατομμύρια μονάδες σε 170 ηπείρους. Το νέο Civic e:HEV προτίθεται να συνεχίσει αυτή την επιτυχία και θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από το Φθινόπωρο του 2022.