Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Bentley, Adrian Hallmark, o οποίος διακρίνει κάτι θετικό μέσα από την παγκόσμια αναταραχή που έφερε η πανδημία του Covid-19.
«Έπρεπε να δώσουμε προτεραιότητα στις δαπάνες μας, έπρεπε να τραβήξουμε τους διακόπτες για τον έλεγχο του κόστους. Ότι έχουμε κάνει αφορά στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Έχουμε καθυστερήσει ή αγνοήσει ορισμένα παράγωγα», δήλωσε ο Hallmark στη διεθνής συνέδρια του SMMT για την αυτοκινητοβιομηχανία.
«Όλα τα plug-in υβριδικά και τα ηλεκτρικά έχουν πλήρη δυναμική προς τα εμπρός. Εμείς και η όλη βιομηχανία μπορούμε να το δούμε ως μία ώθηση προς τις πράσινες τεχνολογίες. Εάν πρέπει κάπου να δοθεί προτεραιότητα, που θα στοιχηματίζατε; Σε περισσότερη ιπποδύναμη ή περισσότερη τεχνολογία μπαταριών; Η προφανής απάντηση είναι η τελευταία» είπε μεταξύ άλλων ο CEO της Bentley.
Εδώ να πούμε πως η Bentley ως μέλος του VW Group ευθυγραμμίζεται πλήρως με την ηλεκτρική στρατηγική του ομίλου. Στις αρχές του μήνα η βρετανική εταιρία εξήγγειλε την περικοπή 1.000 θέσεων εργασίας στην χώρα από τους 4.200 υπαλλήλους που απασχολεί.
Η Bentley έχει προγραμματίσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το 2025 και θα είναι ένα υπερπολυτελές sedan που θα μπορούσε να αντικαταστήσει την Mulsanne.