Βρέχει λεφτά για τους εργαζόμενους της Mercedes – Λαμβάνουν bonus-ρεκόρ


Οι εργαζόμενοι της Mercedes στη Γερμανία κερδίζουν ένα μπόνους «εμπιστοσύνης» ύψους 7.300 ευρώ από την εταιρεία, η οποία τους επιβραβεύει για τις εξαιρετικές επιδόσεις της χρονιάς που πέρασε.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MERCEDES-BENZ
  • 24/1/2023

Από τις αρχές του 1997, η Mercedes μοιράζεται τα κέρδη του εκάστοτε έτους με τους υπαλλήλους της, ως ένδειξη εμπιστοσύνης και σεβασμού για τη σκληρή τους δουλειά. Το 2022, περίπου 100.000 εργαζόμενοι της γερμανικής εταιρείας έλαβαν επιπλέον 6.000 ευρώ, μετά την εξαιρετικά προσοδοφόρα χρονιά το 2021.

Αυτή τη χρονιά, η Mercedes επιβραβεύει για ακόμα μία φορά περίπου 93.000 εργαζομένους της, αυτή τη φορά με ένα ακόμα μεγαλύτερο ποσό, που αγγίζει τα 7.300 ευρώ, και μάλιστα ξεπερνά τον ανώτατο μισθό που προσφέρει η εταιρεία (6.465 ευρώ).

Το τμήμα διαχείρισης οικονομικών της εταιρείας το γενικό επιτελείο εργαζομένων της Daimler, συμφώνησαν να αποδώσουν αυτό το παχυλό μπόνους στους εργαζομένους της Mercedes τον ερχόμενο Απρίλιο, με την εταιρεία να θεσπίζει μάλιστα μία νέα στρατηγική για τον μερισμό των κερδών. Σύμφωνα με την ίδια, το νέο αυτό σύστημα «θα ευθυγραμμίζεται με το ήδη υπάρχον σύστημα της διαχείρισης.»

Το σύνολο επιβραβεύσεων που προσφέρει τώρα η εταιρεία, έρχεται σε μία εποχή που οι Βαυαροί στοχεύουν όσο ποτέ στην κατασκευή και δημιουργία νέων EV, έχοντας μάλιστα προγραμματίσει την επένδυση 47 εκατ. δολαρίων έως το 2030 γι αυτόν τον σκοπό.

Εκτός αυτού, η εταιρεία έχει ως στόχο να πουλά μόνο ηλεκτρικά οχήματα «όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες της αγοράς,» ενώ και νέες πλατφόρμες βρίσκονται στα σκαριά, προκειμένου να υποστηριχθούν τα συγκεκριμένα νέα μοντέλα. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα MMA θα φιλοξενεί τα compact μοντέλα, η MB.EA θα υποστηρίζει τα μεσαία και μεγαλύτερα οχήματα, ενώ η AMG.EA τα οχήματα επιδόσεων. Αντίστοιχα, η πλατφόρμα VAN.EA θα φιλοξενεί τα minivan της εταιρείας. 

80 νέες μονάδες παραγωγής μπαταριών θα δημιουργηθούν από την Mercedes σε συνεργασία με τους συνεργάτες της, προκειμένου να ενισχυθεί η προσπάθεια για εξηλεκτρισμό. Ο προϋπολογισμός για τις ΜΕΚ θα μειωθεί κατά 80% έως το 2026, ενώ η Mercedes προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα θα αποτελούν το 50% των ετήσιων πωλήσεων μέχρι το 2025, δηλαδή 5 χρόνιανωρίτερα από την αρχική εκτίμηση.