Bugatti και Rimac ενώνονται σε μία εταιρεία!


Τέσσερις μήνες μετά την ανακοίνωση της συνένωσης των δύο εταιρειών, ξεκινά σήμερα η λειτουργία των Bugatti και Rimac σε μία νέα κοινή εταιρεία. Όλες οι λεπτομέρειες που έγιναν γνωστές για την κοινή πορεία της νέας φίρμας. 

  • 2/11/2021

Σήμερα, ξεκινά η κοινή πορεία της νέας εταιρείας Bugatti Rimac, μόλις τέσσερις μήνες μετά την αρχική ανακοίνωση. Η Bugatti, η Rimac και η Porsche  ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία τους και ως μέτοχοι, ο όμιλος Rimac κατέχει το 55 % των μετοχών της νέας εταιρείας, ενώ η Porsche κατέχει το 45 %.

Ο Mate Rimac, ο ιδρυτής και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rimac Automobili, είναι πλέον ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Rimac, με έδρα τη Sveta Nedelja. Η Porsche AGγίνεται στρατηγικός μέτοχος. Ο Oliver Blume, πρόεδρος της Porsche AG, και ο Lutz Meschke, αναπληρωτής πρόεδρος και οικονομικός διευθυντής, είναι μέλη του εποπτικού συμβουλίου.

Ο Stephan Winkelmann, Πρόεδρος της Bugatti από την 1η Ιανουαρίου 2018, θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στο έργο του ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini, από την 1η Νοεμβρίου 2021. Κατέχει διπλή θέση ως Πρόεδρος και των δύο εταιρειών από την 1η Δεκεμβρίου 2020. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Bugatti και τους πελάτες μας για τα τρεισήμισι απίστευτα, συναρπαστικά, έντονα και επιτυχημένα χρόνια. Μαζί, έχουμε αναπτύξει φανταστικά υπερ σπορ αυτοκίνητα και οδηγήσαμε την Bugatti σε μια νέα διάσταση», λέει ο Stephan Winkelmann.

Τα τελευταία τρία χρόνια, ο Γάλλος κατασκευαστής αύξησε επίσης τα λειτουργικά του αποτελέσματα. Η περσινή χρονιά σηματοδότησε την πιο επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία της Bugatti. Από τα 500 οχήματα που σχεδιάζονται στην οικογένεια Chiron, περισσότερα από 460 έχουν παραδοθεί ή προγραμματιστεί για παραγωγή στο Molsheim Atelier. «Η αποχώρηση από την εταιρεία είναι δύσκολη για μένα, αλλά είμαι σίγουρος ότι η Bugatti θα συνεχίσει να αναπτύσσει και να κατασκευάζει εξαιρετικά σπορ αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια. Θα ήθελα να ευχηθώ στον διάδοχό μου και σε αυτή την εξαιρετική ομάδα τις καλύτερες επιτυχίες για το μέλλον», λέει ο Stephan Winkelmann.

Ο Christophe Piochon, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος Παραγωγής και Logistics της Bugatti, θα γίνει ο νέος Πρόεδρος της Bugatti. Θα ενταχθεί στον Mate Rimac στη διοικητική ομάδα της κοινής εταιρείας Bugatti Rimac, ως Chief Operating Officer. «Ανυπομονώ για τον νέο μου ρόλο. Δείχνει ότι διατηρούμε την ανεξαρτησία μας και θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε τα καλύτερα και πιο ποιοτικά οχήματα στον κόσμο στο Molsheim Atelier», λέει ο Piochon.

 «Αυτή η κοινή εταιρεία είναι η τέλεια λύση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Τοποθετήσαμε τη χαρισματική παραδοσιακή μάρκα Bugatti για το μέλλον με τρόπο που της επιτρέπει να συνεχίσει να δημιουργεί αξία. Η Bugatti ενσαρκώνει τη γοητεία και το πάθος, ενώ η Rimac αντιπροσωπεύει την καινοτόμο δύναμη και την τεχνική ικανότητα. Μαζί, σχηματίζουν μια ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία», λέει ο Oliver Blume, Πρόεδρος της Porsche AG.

«Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που ηγούμαι αυτής της νέας κοινής εταιρείας ως Διευθύνων Σύμβουλος και, αναμφίβολα, ξεκινώ ένα επιτυχημένο, επαναστατικό και συναρπαστικό νέο κεφάλαιο για όλους τους εμπλεκόμενους», δήλωσε ο Mate Rimac. Μόλις πριν από περίπου δέκα χρόνια, η Rimac ίδρυσε μια start-up και, σήμερα, θεωρείται πρωτοπόρος και ειδικός στην ηλεκτροκίνηση. Οι γρήγορες διαδικασίες εργασίας της Rimac και οι πρωτοποριακές ικανότητες ανάπτυξης είναι η τέλεια προσθήκη στην άνευ προηγουμένου παράδοση και δεξιοτεχνία της Bugatti. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βλέπω τι αντίκτυπο θα έχει η Bugatti Rimac στη βιομηχανία και πώς θα αναπτύξουμε καινοτόμα νέα υπερ-σπορ αυτοκίνητα και τεχνολογίες. Είναι δύσκολο να βρεις καλύτερο συνδυασμό για νέα και συναρπαστικά έργα», λέει ο Mate Rimac.

Όλα τα μοντέλα της Bugatti θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στο χέρι στο Molsheim Atelier. Επομένως, οι θέσεις εργασίας που βρίσκονται εκεί παραμένουν ασφαλείς μακροπρόθεσμα. Η κοινή εταιρεία Bugatti Rimac θα ξεκινήσει με 435 υπαλλήλους, εκ των οποίων οι 300 θα εργάζονται στο Ζάγκρεμπ και οι 135 στο Molsheim (Γαλλία). Επιπλέον, θα υπάρχουν 180 εργαζόμενοι από τον χώρο ανάπτυξης του Wolfsburg. Η Bugatti και η Rimac θα συνεχίσουν να λειτουργούν ως ανεξάρτητες μάρκες και να διατηρούν τις εγκαταστάσεις παραγωγής τους στο Ζάγκρεμπ και το Molsheim, καθώς και τα αντίστοιχα κανάλια πωλήσεών τους. Ως ανεξάρτητες μάρκες, θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται με ξεχωριστά και εξαιρετικά οχήματα.

«Για περισσότερα από 110 χρόνια, η Bugatti κατασκευάζει τα πιο αποκλειστικά και ποιοτικά αυτοκίνητα στον κόσμο», λέει ο Christophe Piochon, Πρόεδρος της Bugatti. Αυτός ο στόχος δεν έχει αλλάξει και δεν θα αλλάξει στο μέλλον.