Chaos: Άνθρακας ο θησαυρός της παρουσίασης του πρώτου ελληνικού Ultracar


H SP Automotive έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες για το Chaos, αποκαλύπτοντας... ψηφιακά το φιλόδοξο project.

  • 2/11/2021

Μικρότερη των προσδοκιών που καλλιέργησε η παρουσίαση του φημολογούμενου ως πρώτου made in Greece Ultracar, καθώς η SP Automotive δεν έδωσε τίποτε περισσότερο στη δημοσιότητα παρά μόνο κάποιες επιπλέον φωτογραφίες που απεικονίζουν την ομολογουμένως εντυπωσιακή σχεδίαση του Chaos. Ούτε video, ούτε κάποιο ηχητικό που θα έδειχνε την άγρια ομορφιά του αυτοκινήτου ή τουλάχιστον θα αποδείκνυε πώς είναι υπαρκτό.

Το γεγονός αυτό έχει εγείρει πολλά ερωτηματικά στα social, για το εάν και κατά πόσο το όλο project μπορεί να υλοποιηθεί και μάλιστα με τον προϋπολογισμό που έχει δοθεί στη δημοσιότητα, συγκρίνοντας αντίστοιχες περιπτώσεις αυτοκινητοβιομηχανιών που ξοδεύουν εκατομμύρια στο R&D.

Αναμένουμε την επόμενη κίνηση της SP Panopoulos Automotive που πιθανόν θα διώξει το νεφελώδες σκηνικό για το Chaos.

 Τι προβλέπει το project της υλοποίησης του Chaos

Θα θυμίσουμε πώς το φιλόδοξο project της εταιρείας είναι η κατασκευή 15-20 αυτοκινήτων ετησίως, ενώ η συνολική παραγωγή του Chaos θα περιορισθεί στα 100 κομμάτια, προκειμένου να διατηρηθεί και ένας συλλεκτικός χαρακτήρας, ενώ σε κάθε μια από τις 5 Ηπείρους θα διατεθούν από 20 «κομμάτια». Μάλιστα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν τα στοιχεία τους στη λίστα προτεραιότητας e-mail: priority-list@spyrospanopoulos.com.

Το Chaos ξεκινά από τα €5,5 εκατομμύρια με την τιμή του να μπορεί να εκτιναχθεί στην κορυφαία έκδοση στα €12,4 εκατομμύρια και θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Earth Version και Zero Gravity, όπως αναφέρονται στο επίσημο σάιτ της εταιρείας, οι οποίες και εφοδιάζονται από έναν twin-turbo V10 των 4,0 lt.

Η ισχύς του μεταδίδεται, φυσικά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 7 ή 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη και ενός Torsen διαφορικού, σε ποσοστό 65% πίσω και 35% μπροστά.

Τα φρένα του αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 428 χλστ. μπροστά και 416 χλστ. πίσω, με τις δαγκάνες να είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο.

Για την Earth Version η ισχύς ανακοινώνεται στους 2.049 PS και η ροπή στα 1.389 Nm, με τον κινητήρα να «γυρίζει» έως τις 11.000 rpm, ενώ τα αντίστοιχα specs για την κορυφαία Zero Gravity είναι ισχύς 3.065 PS και ροπή 1.984 Nm, με τον κινητήρα να μπορεί να ανεβάσει έως και 12.200 rpm, ενώ το βάρος να έχει κρατηθεί στα 1.272 κιλά (1.388 κιλά η έκδοση Earth).

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η SP Automotive και οι δύο εκδόσεις του Chaos έχουν τελική που ξεπερνά τα 500 km/h τελικής ταχύτητας, ενώ οι επιτάχυνση αγγίζει επιδόσεις μονοθεσίων της Formula 1.

Για το 0-100 km/h η μικρότερη έκδοση χρειάζεται μόλις 1,9 sec, ενώ η κορυφαία μόλις 1,55 sec!

      Επιδόσεις                      Earth Version                       Zero Gravity

  • 0-100 km/h                        1,9’’                                       1,55’’
  • 100-200 km/h                    2,7’’                                        1,7’’
  • 160-241 km/h                    2,3’’                                        1,4’’
  • 0-300 km/h                        7,9’’                                        7,1’’
  • 0-402 m                             8,1’’                                        7,5’’

Σε ό,τι αφορά τα δομικά στοιχεία του αμαξώματος που σε μήκος φθάνει τα 5.053 χιλιοστά, είναι κατασκευασμένο από έναν συνδυασμό ανθρακονήματος, τιτανίου, μαγνησίου, που χρησιμοποιούνται και στην αεροδιαστημική όπως δηλώνει η εταιρεία, ενώ από τις φωτογραφίες γίνεται αντιληπτή η προσπάθεια να αποδοθεί ένα εντυπωσιακό μεν, αλλά και αεροδυναμικό αμάξωμα, ενώ για το εσωτερικό μιλάμε για ένα κοκπιτ αγωνιστικού αυτοκινήτου με σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες.

Το μόνο που αναμένουμε, είναι όλο αυτό το φιλόδοξο project να το δούμε live προκειμένου, δηλαδή το Chaos να πατήσει τις ρόδες του στον δρόμο και να επιβεβαιώσει όλο τον μύθο που έχει χτιστεί γύρω από το όνομά του.

Αναμένουμε…