Dacia Jogger: Αυτό είναι το πιο προσιτό 7θέσιο crossover της αγοράς-Πόσο κοστίζει


Η Dacia λανσάρει το πρώτο υβριδικό μοντέλο με το νέο compact crossover της, Jogger, που θα διατίθεται σε εκδόσεις πέντε και επτά θέσεων και πρόκειται να αντικαταστήσει το Logan MCV station wagon.

  • 3/9/2021

Το νέο συμπαγές crossover Dacia Jogger θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο χαμηλού κόστους του Renault Group όταν εμφανιστεί μια έκδοση που χρησιμοποιεί το σύστημα E-Tech της Renault το 2023. Το Jogger θα φτάσει στις αντιπροσωπείες τον Φεβρουάριο του 2022 και θα παρουσιαστεί στο κοινό στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου την επόμενη εβδομάδα. Οι δε παραγγελίες θα ανοίξουν τον Νοέμβριο.

Διατίθεται είτε σε πενταθέσιες είτε σε επταθέσιες εκδόσεις και πρόκειται να αντικαταστήσει το Logan MCV station wagon της Dacia, το οποίο δεν είναι πλέον στην παραγωγή, καθώς και το μικρό μεταφορικό Dokker που βασίζεται στο μεγαλύτερο μίνι βαν Lodgy και τα οποία καταργούνται σταδιακά. Οι τιμές θα ξεκινούν κάτω από 15.000 ευρώ, δήλωσε την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος της Dacia, Denis Le Vot, σε μια διαδικτυακή εκδήλωση για την κυκλοφορία του Jogger.

Θα βασιστεί σε μια μεγαλύτερη έκδοση της πλατφόρμας Renault-Nissan Alliance CMF-B, η οποία ενσωματώνεται σε βασικά μοντέλα όπως τα Renault Clio και Captur, τα Dacia Sandero και Logan και το Nissan Juke. Η αρχιτεκτονική CMF-B του Jogger διαθέτει μεγαλύτερο τμήμα πίσω για να δημιουργήσει ένα αμάξωμα μήκους 4.550 mm, καθιστώντας το το μεγαλύτερο όχημα της Dacia. Οι κορυφαίες εκδόσεις Jogger διαθέτουν ενσωματωμένη κεντρική οθόνη αφής, αλλά τα βασικά μοντέλα θα χρησιμοποιούν τα smartphone των οδηγών ως διεπαφή.

Υβριδική έκδοση το 2023

Η υβριδική έκδοση του Jogger-όπως και οι πλήρως υβριδικές εκδόσεις της Renault για το Clio και το Captur-θα βασίζεται σε έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων. Το σύστημα E-Tech χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν κινητήρα εκκίνησης και μια μονάδα μετάδοσης κίνησης, οι οποίοι ελέγχονται από ένα κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Η Dacia δεν δημοσίευσε στοιχεία ιπποδύναμης ή τιμή πώλησης για την υβριδική έκδοση, αλλά το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει 140 ίππους στο Clio.

Η Dacia είπε ότι θα είναι «το πιο προσιτό υβριδικό επτά θέσεων στην αγορά». Η Renault λέει ότι το σύστημα E-Tech επιτρέπει το 80 % της αστικής οδήγησης σε ηλεκτρική λειτουργία και συνολική εξοικονόμηση καυσίμου 40 % σε σύγκριση με σύστημα μετάδοσης βενζίνης. Το Jogger θα είναι αρχικά διαθέσιμο με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 110 ίππων και κινητήρα LPG 100 ίππων. Το Jogger έχει μήκος 4.550 mm, καθιστώντας το, το μακρύτερο όχημα στη γκάμα της Dacia.

Ο διευθύνων σύμβουλος Luca De Meo προσπάθησε να δώσει στη Renault, τη Dacia και τη μάρκα σπορ αυτοκινήτων Alpine πιο ξεχωριστές ταυτότητες στο όμιλο, σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνεται παγκοσμίως. Συνδύασε επίσης τη Dacia και τη ρωσική μάρκα Lada σε μια ενιαία επιχειρηματική μονάδα, την οποία διευθύνει ο Le Vot. Τα μελλοντικά μοντέλα Dacia και Lada θα αναπτυχθούν παράλληλα, ξεκινώντας από το συμπαγές SUV Dacia Bigster. Μια έκδοση Lada πιθανότατα θα ονομάζεται… Niva!