Dacia Sandero, Jogger και Logan: Ανανέωση για τους πρωταθλητές πωλήσεων της φίρμας


Η Dacia μάς παρουσίασε στο Παρίσι μια επικαιροποιημένη έκδοση των Sandero, Sandero Stepway, Jogger και Logan, τα οποία ούτως ή άλλως αποτελούν το success story της φίρμας.

  • ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤ.: DACIA
  • 6/10/2025

Κι αυτό γιατί το Sandero συνεχίζει να είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στην Ευρώπη από το 2017, ενώ το 2024 ξεπέρασε για πρώτη φορά τις 300.000 ετήσιες πωλήσεις. Το Jogger τα πήγε επίσης αρκετά καλά με πάνω από 96.000 πωλήσεις ενώ το Logan μπορεί να το ξεχάσαμε στην Ελλάδα αλλά εξακολουθεί να αποτελεί βασικό μοντέλο για αγορές όπως της Ρουμανίας και του Μαρόκο.

Οι αναβαθμίσεις -στα καθ’ ημάς- αφορούν τη σχεδίαση, τα κινητήρια σύνολα και τις τεχνολογίες διασύνδεσης. Στον εξωτερικό σχεδιασμό, όλα τα μοντέλα απέκτησαν νέα φωτεινή υπογραφή LED με ανεστραμμένο “Τ”, νέα μάσκα με λεπτή λωρίδα από “pixel” και νέα σχεδίαση για τον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, τα νέα φώτα LED δίνουν ξεχωριστή ταυτότητα, ενώ οι εκδόσεις Stepway και Jogger διαθέτουν επιπλέον προστασίες από το υλικό Starkle, που περιέχει 20% ανακυκλωμένα πλαστικά και το βλέπουμε πλέον σε όλη τη γκάμα της Dacia. Ανάλογα με την έκδοση, τα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με νέες ζάντες ή τάσια και κεραία “shark fin”. Στο εσωτερικό, η αναβάθμιση αφορά νέες υφασμάτινες επενδύσεις και ταμπλώ με πιο ανθεκτικά υλικά, νέους αεραγωγούς σε σχήμα “Τ” (όπως και τα φωτιστικά) και νέο τιμόνι με καλύτερη εργονομία αλλά και αρκετά κουμπιά.

Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τα μηχανικά σύνολα. Το νέο full υβριδικό σύνολο 155 PS δίνει το «παρών» στα ανανεωμένα supermini συνδυάζοντας τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,8 L, δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία 1,4 kWh. Χάρη στο αυτόματο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη (4 σχέσεις για τον θερμικό κινητήρα και 2 για την ηλεκτρική λειτουργία), η απόδοση φτάνει τους 155 PS και 170 Nm ροπής, με μείωση κατανάλωσης και εκπομπών κατά 10% σε σχέση με το προηγούμενο υβριδικό 140. Στην πόλη, το μοντέλα με το νέο σύνολο μπορούν να κινούνται έως και 80% ως αμιγώς ηλεκτρικά. Παράλληλα, η Dacia παρουσίασε τον Eco-G 120, τον πρώτο κινητήρα LPG που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Ο νέος τρικύλινδρος 1,2 λίτρων turbo αποδίδει 120 PS (έναντι 100 στο παρελθόν). Οι δεξαμενές LPG έχουν αυξηθεί σε χωρητικότητα έως 49,6 λίτρα, προσφέροντας αυτονομία 20% μεγαλύτερη και συνολική αυτονομία 1.590 km για Sandero και Logan. Ο κινητήρας TCe 100 βελτιώθηκε στους 100 PS, ενώ παραμένουν διαθέσιμα τα SCe 65 και TCe 110.

Στις τεχνολογίες πολυμέσων, η Dacia διαθέτει το βασικό σύστημα Media Control που συνδέεται με σχετικό app (μας έγινε επίδειξη) και περιλαμβάνει Bluetooth, USB-C και βάση κινητού. Το ανώτερο Media Display προσφέρει νέα οθόνη αφής HD 10 ιντσών με ασύρματη συνδεσιμότητα CarPlay και Android Auto ενώ το Media Nav Live ενσωματώνει πλοήγηση με ενημερώσεις λογισμικού 8 ετών και ηχοσύστημα Arkamys 6 ηχείων.

Όσον αφορά την ασφάλεια, όλα τα μοντέλα αποκτούν τη σουίτα ADAS με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση οχημάτων, πεζών, ποδηλάτων και μοτοσικλετών, καθώς και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού. Το νέο πακέτο Driving Pack περιλαμβάνει αυτόματα φώτα, κάμερα πολλαπλής όψης και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες. Διαθέσιμος είναι και ασύρματος φορτιστής τηλεφώνου. Και όπως συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα της Dacia, το κουμπί “My Safety” επιτρέπει στον οδηγό να αποθηκεύει τη δική του διαμόρφωση συστημάτων υποβοήθησης. Με αυτές τα επικαιροποιήσεις οι άνθρωποι της Dacia μας διαβεβαίωσαν ότι η γκάμα δεν πρόκειται να ξεφύγει από τον value for money χαρακτήρα της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αποστολή στη Γαλλία: Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό Dacia Hipster Concept

Dacia: Αποκάλυψη για το Duster Cargo με 1.150 L χωρητικότητας (photos)

Dacia: Ετοιμάζει νέο πολυτελές Coupe SUV - Όλα όσα γνωρίζουμε