Δείτε ποιο είναι το ημερήσιο κόστος λειτουργίας ενός ταξί στην Αττική


Σύμφωνα με τη μελέτη της ICAP οι ιδιοκτήτες ταξί έχουν χάσει την τελευταία τριετία το 34% από το εισόδημά τους. Χειρότερη η εικόνα για τους οδηγούς.

  • 13/2/2023

Ολοκληρώθηκε η οικονομική μελέτη για τον κλάδο των ταξί στην Αττική που εκπονήθηκε από την ICAP, με το έργο να χρηματοδοτείται από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών για λογαριασμό του ΣΑΤΑ. Όπως τονίζει η σχετική ανακοίνωση του Συνδικάτουγια πρώτη φορά μια μελέτη εμβαθύνει στα οικονομικά δεδομένα του κλάδου, τόσο των ιδιοκτητών όσο και των οδηγών.

Ένα από τα πιο σημαντικά συμπεράσματα της μελέτης αφορά στην απώλεια εισοδήματος για τους ιδιοκτήτες ταξί στο 34% ενώ για τους οδηγούς το ποσοστό φτάνει στο 45%. Παράλληλα σημειώνεται ότι το ημερήσιο κόστος λειτουργίας έχει εκτοξευτεί στα 85 ευρώ ανά όχημα, ενώ το σύνολο δαπανών που αφορούν στον κλάδο των ταξί στην Αττική ξεπερνά τα 370 εκατ. ευρώ. 

Η αναλυτική παρουσίαση της οικονομοτεχνικής μελέτης θα γίνει το προσεχές διάστημα σε εκδήλωση που θα συμμετέχει η ICAP, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και ο ΣΑΤΑ.

Παράλληλα στην ανακοίνωση του Συνδικάτου τονίζεται πως αυτά τα αποτελέσματα είναι προϊόν των πολιτικών που εφαρμόζει η Κυβέρνηση και υιοθετεί –στο πλαίσιο των άριστων σχέσεων- η διοίκηση της Ομοσπονδίας, ενώ ο ΣΑΤΑ έχει σκοπό να τα χρησιμοποιήσει ως επιστημονικό εργαλείο για να αποδείξει στους διαφωνούντες ότι οι κινητοποιήσεις είναι δίκαιες και αναγκαίες. 

Σε αυτό το πλαίσιο καλεί τους ιδιοκτήτες ταξί στη Γενική Συνέλευση του ΣΑΤΑ που θα γίνει τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 στις 15.00 στο θέατρο Περοκέ, ενώ την ίδια ημέρα είναι προγραμματισμένη στάση εργασίας από τις 14.00 μέχρι και της 20.00.