Δείτε πως η Hyundai άλλαξε το σήμα της για την πανδημία


Μαζί με αρκετές άλλες εταιρίες και η Hyundai κάνει και αυτή την δική της προσπάθεια ώστε να ευαισθητοποιήσει το κοινό στο να κρατά αποστάσεις στις κοινωνικές του επαφές.

  • 5/4/2020

Μετά την Audi, την VW και την Mercedes έρχεται και η Hyundai να δώσει και αυτή το μήνυμά της για το πως πρέπει να συμπεριφερθούμε ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο η δυνατότητα επέκτασης της πανδημίας.

Και εδώ το μήνυμα είναι "κρατάμε τις αποστάσεις" με το "H" στο λογότυπο της εταιρίας να μετατρέπεται σε δύο χέρια τα οποία χαιρετιούνται με το νέο τρόπο, την επαφή των αγκώνων.

Το έξυπνο σχεδιαστικό εύρημα της Hyundai μας υπενθυμίζει ότι στη νέα εποχή που μπαίνουμε η χειραψία είναι μάλλον μια επικίνδυνη συνήθεια που θα πρέπει να την επανεξετάσουμε.

Πάντως η κορεάτικη εταιρία δεν έμεινε μόνο στο να αλλάξει το σήμα της αλλά αποφάσισε να επεκτείνει τις εγγυήσεις των αυτοκινήτων της που έληγαν αυτό το διάστημα μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2020. Αυτό σημαίνει πάνω από 1,2 αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ σε κάποιες χώρες θα καλύψει έως και έξι δόσεις των πελατών της που έχασαν τις δουλειές τους λόγω της πανδημίας.