Μπαίνοντας ολοταχώς στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης ανακύπτουν και νέα προβλήματα που σχετίζονται με τις μπαταρίες και την διάρκεια που αυτές θα είναι ικανές να κινούν το αυτοκίνητο. Στη Nissan έχοντας πλέον πωλήσει πάνω από 400.000 Leaf έχουν πλέον έναν μεγάλο στόλο ώστε να συγκεντρώσουν επαρκή στοιχεία για την συμπεριφορά των μπαταριών σε μεγάλη κλίμακα.
Τα πρόσφατα στοιχεία της εταιρίας δείχνουν ότι η μπαταρία από μόνη της μπορεί να ξεπεράσει 10-12 χρόνια το ωφέλιμο της ζωής ενός αυτοκινήτου. Aυτό σημαίνει σύμφωνα με την εταιρία ότι το Nissan Leaf μπορεί να έχει ωφέλιμο χρόνο ζωής πάνω από 22 χρόνια.
Αυτό σημαίνει ότι μετά από 22 χρόνια οι μπαταρίες θα είναι εντελώς άχρηστες. Σε όλο αυτό το διάστημα πάντως, μεγάλο ρόλο παίζει και η χρήση του αυτοκινήτου, ο τρόπος και η συχνότητα φόρτισης, ο τύπος των μετακινήσεων αλλά και το κλίμα της περιοχής στις οποίες κινείται το αυτοκίνητο, όπως συμβαίνει άλλωστε με κάθε τύπο μπαταρίας.
Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, ο ιδιοκτήτης ενός καινούργιου Leaf έχει μπροστά του 10 χρόνια άψογης λειτουργίας της μπαταρίας, χωρίς να ανησυχεί ότι θα πρέπει να αντικαταστήσει το αυτοκίνητό του. Από εκεί και πέρα υπάρχει το θέμα τι γίνεται με τις μπαταρίες που έχουν βγει εκτός χρήσης.
Η Nissan συγκεκριμένα έχει διάφορα σχέδια για χρήση αυτών των μπαταριών, όπως για παράδειγμα την δημιουργία χώρων αποθήκευσης ενέργειας. Πέρσι δημιούργησε ένα σύστημα των 3 MW από 148 μπαταρίες του Leaf, για να δώσει ενέργεια στο Amsterdam Arena.