Δεύτερη -και τελευταία;- νιότη για το Kia Stinger


ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ STINGER ΕΘΕΑΘΗ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕ ΒΑΡΥ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/5/2020

To Stinger παρουσιάστηκε από την Kia πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια και σύντομα θα περάσει από ένα διακριτικό facelift. Ούτως ή άλλως το πολύ δυναμικό σχήμα του αμαξώματος δεν αφήνει και πολλά περιθώρια στους σχεδιαστές ώστε να… χώσουν το νυστέρι πιο βαθιά και τα νέα στοιχεία που θα δούμε θα αφορούν στην κλασική συνταγή με επανασχεδιασμένους προβολείς και προφυλακτήρες.

Φυσικά θα υπάρχουν νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και νέας σχεδίασης ζάντες. Πάντως, την μεγαλύτερη αλλαγή θα δεχθεί το εσωτερικό όπου θα υπάρχει μια μεγαλύτερη και ποιοτικότερη σε ανάλυση οθόνη αφής που θα επιτρέπει περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Επίσης, θα υπάρχει και ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων που είδαμε για πρώτη φορά στο XCeed και φυσιολογικά θα υπάρχει το νέο blind-spot για το οποίο γράψαμε πρόσφατα.

Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων θα υπάρχει και εδώ μια σημαντική αλλαγή που θα αφορά στην αντικατάσταση του τετρακύλινδρου δίλιτρου βενζινοκινητήρα με έναν ισχυρότερο στα 2,5 lt. Το νέο μοτέρ έχει τοποθετηθεί ήδη στα Genesis G70 και στο Hyundai Sonata N-Line και αποδίδει 290 PS και 420 Nm (έναντι 255 PS και 353 Nm του δίλιτρου).

Στην κορυφή της γκάμας θα συνεχίσει αναβαθμισμένος ο twin-turbo V6 των 3,3 lt με περισσότερα άλογα από τα τωρινά 365. Το facelift Stinger αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2021 και αν επαληθευτούν οι φήμες που είχαμε γράψει αυτή θα είναι και η τελευταία ανανέωση του μοντέλου. Βλέπετε, ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία είναι εξαιρετικά ζόρικος.