Εντυπωσιάζει το ηλεκτροκίνητο Buick Electra


Η Buick παρουσίασε το πρωτότυπο Electra, ένα ηλεκτροκίνητο όχημα το οποίο προσδιορίζει το τεχνολογικό και σχεδιαστικό μέλλον των μοντέλων της αμερικανικής εταιρείας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 29/9/2020

Η Buick έχει βρει την επιχειρηματική θέση της στον Όμιλο της General Motors ως η εταιρεία που θα διακρίνεται για την τεχνολογία, τον πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα και την πολυτέλεια των οχημάτων της. Η παρουσίαση του Electra, του καινούργιου ηλεκτροκίνητου πρωτότυπου, στη Σαγκάη, δείχνει τον δρόμο που πρόκειται να ακολουθήσει εφεξής. Οι πωλήσεις των οχημάτων της αυξάνονται διαρκώς τα τελευταία χρόνια και η κινεζική αγορά συμβάλλει ουσιαστικά σε αυτό.

Το Electra είναι ένα crossover όχημα με αμάξωμα που παραπέμπει σε αυτό ενός Grand Turismo. Οι λιτές και λείες γραμμές του, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του, το κάνουν να είναι ελκυστικό και αποδεκτό σε πολλές αγορές, κυρίως, όμως, στην κινεζική. Οι δημιουργοί του ονομάζουν τη συγκεκριμένη σχεδιαστική πρακτική με τον όρο «Potential Energy» και εμπνεύστηκαν από το επίσης πρωτότυπο Enspire που παρουσίασε πριν από δύο χρόνια η Buick. Όπως ανακοινώθηκε, ήθελαν ένα αυτοκίνητο που με το σχήμα του να θυμίζει το βέλος που έχει απελευθερωθεί από το τόξο και κινείται προς τον στόχο του.

Τα στοιχεία που το προσδιορίζουν είναι οι πόρτες οι οποίες ανοίγουν προς τα επάνω, τα λεπτά φώτα, το φωτιζόμενο εμπορικό σήμα της αμερικανικής εταιρείας και το λιτό εσωτερικό του. Σημαντικό ρόλο στην crossover εικόνα του διαδραματίζουν οι τροχοί διάστασης 23 ιντσών. Το Electra διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι έχουν μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 592 PS. Σύμφωνα με την Buick, το αυτοκίνητο επιταχύνεται από το 0-100 km/h σε 4,3 sec. Διαθέτει τις μπαταρίες τεχνολογίας «Ultium» που έχουν εξελίξει στην General Motors και η θεωρητική αυτονομία του είναι μεγαλύτερη από 600 km, όπως ανακοινώθηκε. Το καινούργιο ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο όχημα διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης, σύστημα ψηφιακού βοηθού και δυνατότητα τηλεματικής «V2X» (οχήματος προς υποδομή).