Η Peugeot θα υποδεχθεί το 2026 με το νέο 408. Το εντυπωσιακό fastback (Coupe Crossover το αναφέρουν οι Γάλλοι) ετοιμάζεται να περάσει σε facelift έκδοση, για την αποκάλυψη της οποίας δε θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ.
Το 408 παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2022, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση ακολούθησε τον Οκτώβριο του 2024. Έτσι, είναι η κατάλληλη στιγμή για να ανανεωθεί, προκειμένου να συνεχίσει πλήρως ανταγωνιστικά την εμπορική του πορεία.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stellantis, η παγκόσμια πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί στο 102ο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, που θα διεξαχθεί από τις 9 έως τις 18 Ιανουαρίου 2026. «Με το 408, η Peugeot έκανε μια τολμηρή δήλωση, ξεφεύγοντας από τα συνηθισμένα μονοπάτια. Αυτή η φιλοδοξία επιβεβαιώνεται σήμερα με το νέο Peugeot 408, του οποίου το χαρακτηριστικό fastback design - που ορίζεται από έντονα σμιλεμένες γραμμές - ενισχύεται περαιτέρω από εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος του οχήματος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Όμιλος στην ενημέρωσή του για το νέο μοντέλο.
Βέβαια, μπορούμε ήδη να έχουμε περισσότερα στοιχεία για τις σχεδιαστικές του αλλαγές, καθώς πρόσφατα οι συνεργάτες μας εντόπισαν ένα πρωτότυπο της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους και μας προμήθευσαν με τις αντίστοιχες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες.
Με βάση αυτές, γνωρίζουμε ότι οι βασικές αλλαγές θα συναντώνται στις δύο άκρες του αμαξώματος, όπως συνηθίζεται, άλλωστε, σε ανανέωση στο μέσο του κύκλου ζωής μιας γενιάς. Από όσα ήταν εμφανή, ξέρουμε ότι μπροστά το λογότυπο θα είναι φωτισμένο, τα φώτα ημέρας θα διαθέτουν τις τρεις χαρακτηριστικές «νυχιές», ενώ θα υπάρχουν και επανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα.
Αλλαγές μικρότερης έκτασης περιμένουμε και στο πίσω μέρος, ενώ αρκετές επιδράσεις στη σχεδίαση αναμένεται να υπάρξουν από το νέο 308 που παρουσιάστηκε τον Αύγουστο που μας πέρασε. Οι αναβαθμίσεις θα συνεχιστούν και στο εσωτερικό, με όλες τις τελευταίες τεχνολογίες στον τομέα της ασφάλειας και της άνεσης, αλλά και «ενισχυμένο» εξοπλισμό.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, δεν περιμένουμε διαφοροποιήσεις από την τρέχουσα γκάμα, που περιλαμβάνει ήπια υβριδικό σύνολο 1,2 L με 145 PS, PHEV 1,6 L με συνδυαστική ισχύ 225 PS και το E-408 με 213 PS και μπαταρία ωφέλιμης ενεργειακής χωρητικότητας 58,2 kWh. Ωστόσο, δεν αποκλείεται για το ηλεκτρικό 408 η προσθήκη στην γκάμα μεγαλύτερης μπαταρίας για αυξημένη αυτονομία άνω των 453 km του υπάρχοντος μοντέλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot: Επενδύει στο σήμα GTi και φέρνει νέα hot μοντέλα στη γκάμα της
Peugeot Polygon Concept - O «προάγγελος» του νέου Peugeot 208 (photos)
ΜΕΚ: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής






ΔΗΜΟΦΙΛΗ





_77761_475642_type13129.jpg)