Επίσημο: Με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων η Toyota GR Supra


Mε ανακοίνωσή της, η Toyota επιβεβαίωσε επίσημα ότι η GR Supra θα διατίθεται και με μηχανικό κιβώτιο το οποίο έχει εξελιχθεί από την εταιρεία ειδικά για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αναφορικά με την κλιμάκωση των σχέσεων του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 15/4/2022

«Οι πελάτες και οι φίλοι τής Toyota GAZOO Racing μίλησαν και εμείς τους ακούσαμε». Με αυτή τη φράση, την πρώτη στην ολιγόλογη ανακοίνωσή τους, τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας μάς προϊδεάζουν για τη δημιουργία της έκδοσης με χειροκίνητο κιβώτιο για την GR Supra.

Θυμίζουμε ότι η παρούσα γενιά του μοντέλου της Toyota, η πέμπτη κατά σειρά ως τώρα, παρουσιάστηκε το 2019 και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την BMW (για την οποία προέκυψε η νέα Z4). Ουσιαστικά, τα μηχανικά μέρη τής GR Supra είναι ίδια με αυτά που χρησιμοποιεί στο δικό της μοντέλο η βαυαρική εταιρεία κάτι που σημαίνει ότι (η Toyota) διαθέτει και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF.

Αυτό ισχύει τόσο στην έκδοσή της με τον τρίλιτρο κινητήρα (της BMW) με τους 340 PS όσο και σε αυτή με τον δίλιτρο των 258 PS. Όμως, οι φίλοι της GR Supra (και της Supra, εν γένει) δεν καλοείδαν ποτέ το γεγονός να υπάρχουν τα μηχανικά μέρη της γερμανικής εταιρείας στο αγαπημένο τους όχημα και όχι αυτά της Toyota.

Τα στελέχη της τελευταίας φαίνεται να άκουσαν την επιθυμία τους να υπάρχει και μια έκδοση του οχήματος και με χειροκίνητο κιβώτιο και αποφάσισαν να την κατασκευάσουν και να τη διαθέσουν στην αγορά. Έτσι, η Toyota ανακοίνωσε ότι αυτή θα είναι έτοιμη σύντομα και θα αρχίσει να πωλείται εντός της χρονιάς.

Μάλιστα, δημοσίευσαν και μια φωτογραφία στην οποία φαίνονται τα τρία πεντάλ που θα έχει αυτή, ως μια επίσημη επιβεβαίωση και οπτικά. Προς το παρόν, δεν έχει ανακοινωθεί σε ποια εκδοχή κινητήρα τής GR Supra θα είναι διαθέσιμο το μηχανικό κιβώτιο. Δηλαδή εάν θα είναι σε αυτή με τον τρίλιτρο ή με τον δίλιτρο ή ακόμα και στις δύο.