Έρχεται Jeep Wrangler με κινητήρα V8


ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Η JEEP ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗ «ΒΟΜΒΑ» ΤΗΣ, ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ WRANGLER ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ «392» ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 12/7/2020

Στην Ευρώπη είναι ίσως λίγο δύσκολο να πιάσουμε το νόημα, για την αγορά όμως των ΗΠΑ, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Ο αριθμός 392 παραπέμπει στον κλασικό Hemi V8 της Chrysler. Για την ακρίβεια 392 είναι σε κυβικές ίντσες ο κυβισμός του (6,4 λίτρα). Ο όμιλος FCA (Fiat Chrysler) στον οποίο ανήκει και η Jeep, έχει τοποθετήσει το τελευταίο διάστημα το συγκεκριμένο μοτέρ και σε άλλα οχήματα της αμερικάνικης αγοράς. Βέβαια, μέχρι στιγμής δεν είχαμε δει ποτέ το Wrangler με ένα τόσο μεγάλο μοτέρ.

Από ολόκληρη τη γκάμα της Jeep, το Wrangler είναι το πιο ικανό εκτός δρόμου μοντέλο. Για την ακρίβεια, δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι απευθύνεται κυρίως για εκτός δρόμου κίνηση και δευτερευόντως για την άσφαλτο. Ως εκ τούτου, ένας κινητήρας των 485 ίππων (στην τελευταία του διαμόρφωση) και 644 Nm, είναι απλά υπερβολικός. Βέβαια, αν σκεφτεί κανείς το μεγάλο του αντίπαλο, το Land Rover Defender, όπου στην τελευταία του γενιά όχι μόνο διαθέτει υβριδικές εκδόσεις αλλά και σύνολα που ξεπερνούν τους 400 ίππους, η επιλογή του V8 από τους Αμερικάνους θα μπορούσε να θεωρηθεί ως απάντηση. Παράλληλα, αυτές τις μέρες στην αγορά των ΗΠΑ θα λανσαριστεί και το ανταγωνιστικό Ford Bronco, οπότε ίσως και αυτό να αποτέλεσε το λόγο αυτής της κίνησης, τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Όπως και να έχει, η V8 έκδοση του Jeep Wrangler θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη για τις ΗΠΑ, ακόμα και αν στα σχόλια κάτω από την εικόνα του στο Facebook, η εταιρία απαντά «no comment». Για την Ευρώπη, τώρα, με το όριο των 95 γρ. CO2 ανά όχημα και γνωρίζοντας την άσχημη θέση ολόκληρου του ομίλου απέναντι στις προδιαγραφές ρύπων, είναι μάλλον απίθανο να δούμε κάτι τέτοιο.