Ferrari Testa Rossa J: Μικρή Ferrari για μεγάλα όνειρα!


Μία... παράξενη μικρή Ferrari, η Ferrari Testa Rossa J είναι ένα εντυπωσιακό δημιούργημα υπό κλίμακα, που δίνει στους λάτρεις της Ferrari των μικρότερων ηλικιών την δυνατότητα να ζήσουν τις συγκινήσεις που προσφέρει η οδήγησης ενός αυτοκινήτου της θρυλικής ιταλικής φίρμας.

  • 10/8/2021

Η εντυπωσιακή Ferrari Testa Rossa J είναι στην ουσία μία -υπό κλίμακα 75%- ρέπλικα της 250 Testa Rossa που απευθύνεται στους μικρούς φίλους της Ferrari. Όπως ανακοινώνει επίσημα η φίρμα από το Maranello, η «μικρή» Testa Rossa J, που κινείται από ηλεκτροκινητήρα, θα κατασκευαστεί σε μόλις 299 αντίτυπα.

Για την ολοκλήρωση του project η Ferrari συνεργάστηκε στενά με την εταιρεία The Little Car Company, εξειδικευμένη στην παραγωγή «μικρών» αυτοκινήτων.

Η Ferrari Testa Rossa J σχεδιάστηκε για να οδηγείται ακόμα και από εφήβους άνω των 14 ετών, αν και δεν έχει πάρει έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο.

Μάλιστα, για να αναδημιουργηθεί με ακρίβεια το ιδιαίτερο σχήμα της 250 Testa Rossa του 1957, τα πρωτότυπα σχέδια στο χαρτί σκαναρίστηκαν ώστε να αποκτήσουν ψηφιακή μορφή. Στις επίσημες μάλιστα ανακοινώσεις της, η Ferrari επισημαίνει ότι το αυτοκίνητο «διατηρεί την ίδια γεωμετρία στο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης, χαρίζοντας τα αυθεντικά χαρακτηριστικά ελέγχου».

Το αμάξωμα των 3,1 μέτρων μήκους της Testa Rossa J είναι κατασκευασμένο στο χέρι από αλουμίνιο, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία με τα αυτοκίνητα παραγωγής της Ferrari. Η βαφή είναι επίσης ακριβώς η ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται στα σύγχρονα μοντέλα παραγωγής της Ferrari, όπως και το σήμα στο μπροστινό μέρος. Το πλάτος του αυτοκινήτου είναι 1,10 μέτρα και το ύψος μόλις 70 εκατοστά.

Μάλιστα, όπως σημειώνει η Ferrari, τα εμπρός και πίσω φώτα και η κόρνα λειτουργούν κανονικά, ενώ οι ζάντες των 12 ιντσών είναι χειροποίητες και βασίζονται στις πρωτότυπες της Borrani και έχουν ανασχεδιαστεί για τις απαιτήσεις του μικρότερου αμαξώματος.

Τα πεντάλ προέρχονται από την F8 Tributo, ενώ η Pirelli ανέλαβε να υπογράψει τα ειδικά Cinturato ελαστικά, ενώ η ανάρτηση τύπου coilover έχει εξελιχθεί στην πίστα του Fiorano από την Bilstein.

Περνώντας στο εσωτερικό, το τούνελ μετάδοσης έχει αφαιρεθεί τελείως, ενώ τα δύο κλασικά καθίσματα έχουν δώσει τη θέση τους σε ένα μονό που μπορεί να φιλοξενήσει έναν ενήλικα και έναν έφηβο, και το οποίο είναι επενδεδυμένο με υψηλής ποιότητας δέρμα, όμοιο με εκείνο που χρησιμοποιείται σήμερα στο σαλόνι των σύγχρονων Ferrari. Το Centro Stile της ιταλικής εταιρείας έχει αναπαράγει πιστά ακόμα και το μοτίβο των δερμάτινων επενδύσεων. Το τιμόνι είναι κατασκευασμένο από τη Nardi, όπως και στο αυθεντικό μοντέλο του 1957, ενώ διαθέτει το μικρότερο σύστημα αποδέσμευσης στον κόσμο για να διευκολύνει την είσοδο του οδηγού.

Δίπλα στα πανέμορφα όργανα είναι το «κλασσικό» Manettino, που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα στα τέσσερα διαφορετικά driving mode. Το Novice, το οποίο απευθύνεται στους νέους οδηγούς, η ισχύς περιορίζεται στο 1 kW και η ταχύτητα στα 20 χλμ./ώρα, στο Comfort που φτάνει ως τα 4 kW και 45 χλμ./ώρα, το Sport έως τα 8 kW και 60 χλμ./ώρα, και τέλος το Race με ισχύ άνω των 12 kW και 76 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Σύμφωνα με την Ferrari, η τιμή εκκίνησης της Testa Rossa J είναι 93.000 ευρώ, χωρίς τους φόρους και έξτρα αξεσουάρ.