Fiat Punto 2022: Έτοιμο για το "colpo grosso"


Μία ακόμα σχεδιαστική υλοποίηση επιχειρεί να σκιαγραφήσει το μέλλον του Fiat Punto και τη πολυαναμενόμενη επιστροφή του στη γραμμή παραγωγής.

  • 27/12/2020

Ο κύβος ερρίφθη. Η όμιλος FCA έχει περάσει και επισήμως στα χέρια του PSA Group και το μόνο που απομένει πλέον είναι να δούμε τον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιηθεί η αναδιοργάνωση της πολύπαθης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, υπό τη σκέπη της οποίας βρίσκονται ιστορικές φίρμες όπως η Fiat και η Alfa Romeo.

Κι αν στην περίπτωση της Alfa Romeo μια σπίθα αρκεί για να φουντώσει ξανά το πάθος στην καρδιά των απανταχού Alfisti, για τη Fiat τα πράγματα δεν θα είναι το ίδιο εύκολα. Βέβαια, οι Ιταλοί ή αν προτιμάτε οι Γάλλοι διαθέτουν κρυφούς άσσους στα μανίκια τους και πρόκειται σύντομα να τους αξιοποιήσουν δίνοντας το φιλί της ζωής στην πάλε ποτέ κραταιά «fabbrica» τoυ Τορίνο.

Ανάμεσα στους κρυφούς άσσους του ομίλου Stellantis που προέκυψε μετά την συγχώνευση της FCA Group με το PSA Group είναι και η επιστροφή του Fiat Punto στη γραμμή παραγωγής, το οποίο θα επαναφέρει την ιταλική φίρμα σε μία από τις δημοφιλέστερες αγορές της ελληνικής αγοράς.

Το ιταλικό supermini πρόκειται να αξιοποιήσει την κληρονομιά των Γάλλων πατώντας πάνω στην πλατφόρμα που φιλοξενεί σήμερα το Peugeot 208 και το Opel Corsa.

Κοινή πλατφόρμα σημαίνει και κοινά μηχανικά μέρα, συνεπώς δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάποια ουσιαστική έκπληξη από το ιταλικό στρατόπεδο, αν και το μεταγενέστερο χρονικά λανσάρισμά του ίσως δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε το νέο Fiat Punto να είναι ένα βήμα πιο μπροστά σε τεχνολογικό και όχι μόνο επίπεδο.

Η ουσιαστική διαφοροποίηση ωστόσο θα προέλθει από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, μιας και οι Ιταλοί έχουν αποδείξει ουκ ολίγες φορές ότι ξεχωρίζουν στον συγκεκριμένο τομέα. Άλλωστε οι προσδοκίες από το νέο Fiat Punto είναι δικαιολογημένα υψηλές και τα περιθώρια λάθους μιας αυτοκινητοβιομηχανίας με εξαιρετικά περιορισμένες επιλογές στην γκάμα της στενά.

Έτσι, λοιπόν, το νέο Fiat Punto θα επιχειρήσει το colpo grosso, συνδυάζοντας τη λίγο έως πολύ δεδομένη γοητεία μιας ιταλικής κατασκευής, με το value for money και την αξιοπιστία που προσφέρει η παρουσία του PSA Group πίσω από τη σκηνή.

Αυτό αφήνει να εννοηθεί και το project που υπογράφει ο Krzysztof Matysek, σκιαγραφώντας το σχεδιαστικό και όχι μόνο μέλλον του ιταλικού best seller. Τολμηρό, έντονο, διαφορετικό, όπως ακριβώς και η πρώτη γενιά του αυτοκινήτου η οποία έκανε την εμφάνισή στις αρχές της δεκαετίας του 1990 βγάζοντας τα αυτοκίνητα πόλης από την αφάνεια και τη μετριοπάθεια.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι το 2022 ώστε να δούμε τον λευκό καπνό να βγαίνει από την καμινάδα της Fiat και το Punto να επιστρέφει στις γραμμές παραγωγής.

Διαβάστε ακόμα:

Fiat 126 Vision: Αναβίωση τώρα!

Οι τιμές των υβριδικών Fiat Panda και Fiat 500