Η "αγία τριάδα" της Bugatti σε μια σπάνια συνάντηση


Με φόντο τους αμμόλοφους του Dubai, τρεις εμβληματικές Bugatti κάνουν τα όνειρα πραγματικότητα.

  • 1/4/2020

Αν είχατε την τύχη να συναντήσετε από κοντά μια Bugatti τότε θα συμφωνήσετε ότι η ύπαρξη τριών μοντέλων της γαλλικής φίρμας στο ίδιο σημείο του πλανήτη την ίδια ακριβώς χρονική στιγμή μετατρέπεται αυτομάτως από ένα απλό… θέαμα σε υπερθέαμα.

Πόσο μάλλον όταν η συνάντηση αυτή πραγματοποιείται στο Dubai, με τη συμμετοχή τριών μοντέλων που έχουν γράψει τη δική τους χρυσή σελίδα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Πρόκειται για τις Bugatti Chiron, Veyron και EB110 οι οποίες συναντήθηκαν για μία και μοναδική φορά στους δρόμους του Dubai ξεδιπλώνοντας μπροστά στον φωτογραφικό φακό μια την πορεία της γαλλικής φίρμας από τη δεκαετία του 1990 μέχρι και σήμερα.

BUGATTI EB110

H Bugatti EB110 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 1991, 110 χρόνια από τη γέννηση του ιδρυτή της Bugatti, Ettore Bugatti. Φορούσε έναν V12 κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,5 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια τεσσάρων υπερσυμπιεστών καυσαερίων απέδιδε 559 ίππους και 611 Nm ροπής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ανταγωνιστικές προτάσεις εκείνης της περιόδου, όπως η Ferrari F40 και η Lamborghini Diablo δεν έφταναν τα επίπεδα ισχύος της Bugatti EB110, αποδίδοντας 471 και 485 ίππους αντιστοίχως.

BUGATTI VEYRON

Η Bugatti Veyron αποκαλύφθηκε το 2005 διατηρώντας κάποια από τα χαρακτηριστικά της EB110, όπως οι τέσσερις υπερσυμπιεστές καυσαερίων και το σύστημα τετρακίνησης. Βέβαια, ο V12 κινητήρας των 3,5  λίτρων αντικαταστάθηκε από δεκαεξακύλινδρο χωρητικότητας 8,0 λίτρων με την ισχύ να εκτινάσσεται στους 1001 ίππους.

Ακολούθησε η έκδοση Super Sport με αναβαθμισμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό και ακόμα μεγαλύτερη απόδοση, η οποία έφτασε τους 1.200 ίππους και τα 1.500 Nm ροπής.

BUGATTI CHIRON

Το 2015 η Bugatti ολοκλήρωσε την παραγωγή της Veyron παραδίδοντας τη σκυτάλη στον εξίσου εντυπωσιακό διάδοχό της. Η Chiron παρουσιάστηκε το 2016 αξιοποιώντας την αναβαθμισμένη εκδοχή του W16 κινητήρα των 8,0 λίτρων απόδοσης 1.500 ίππων και 1.600 Nm ροπής.

Σύντομα η Chiron κατέκτησε πλήθος διακρίσεων σπάζοντας παραδείγματος χάριν κάθε προηγούμενο ρεκόρ στη διαδικασία του 0-400-0 χλμ./ώρα. Η συνέχεια βρήκε την Chiron να προσφέρεται στην έκδοση Super Sport 300 , η οποία σύμφωνα με την γαλλική φίρμα έχει την ικανότητα να αναπτύξει την ταχύτητα των 300 μιλίων/ώρα (482 χλμ./ώρα), αν και εφόσον δεν υπήρχε ο περιορισμός που προκύπτει από τα ελαστικά του αυτοκινήτου επιβάλλοντας στους Γάλλους να περιορίσουν ηλεκτρονικά τη μέγιστη ταχύτητα στα μόλις 440 χλμ./ώρα.

Διαβάστε ακόμα:

Lamborghini Countach 25th Anniversary: Ο ταύρος που νίκησε τον χρόνο