Η Aston Martin θέλει να γίνει μία «Βρετανική Ferrari»


Αυτό, όταν βγαίνει από επίσημα χείλη, δεν ακούγεται και τόσο όμορφο, καθώς η βρετανική εταιρία έχει τη δική της, διόλου ευκαταφρόνητη ιστορία. Παρόλα αυτά, η εξήγηση που δίνει ο CEO της εταιρίας λύνει την όποια παρεξήγηση.

  • 8/4/2020

Το να μετατραπεί η Aston Martin σε μία Βρετανική Ferrari έχει να κάνει με τον τρόπο που προσεγγίζει επιχειρηματικά τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Ενώ κανείς δεν θα υποστηρίξει ότι η εταιρία του Gaydon είναι μία της σειράς, οι ιθύνοντες της φίρμας θεωρούν ότι θα πρέπει να περιορίσουν και άλλο τις πωλήσεις αυτοκινήτων τους, αυξάνοντας όμως το περιθώριο του κέρδους. Πιο απλά, λιγότερα αλλά πιο ξεχωριστά μοντέλα. Πέρυσι, η Aston Martin πούλησε 5.200 αυτοκίνητα, ενώ για το 2020 ο αριθμός αυτός θα μειωθεί.

«Ήρθε η ώρα για μας να κάνουμε το καλό και να προσπαθήσουμε να γίνουμε η Βρετανική Ferrari, ζητώντας από τους πελάτες να ορίσουν με ατομικά κριτήρια τα αυτοκίνητά όπως τα επιθυμούν και να περιμένουν να κατασκευαστούν. Η DBX δείχνει ήδη πώς σκοπεύουμε να συνεχίσουμε. Κατασκευάζουμε αυτά τα αυτοκίνητα μόνο για το λιανικό εμπόριο και το βιβλίο παραγγελιών για το 2020 είναι πλήρες».

Αυτά είναι τα λόγια του Andy Palmer, CEO της Aston Martin, σε συνέντευξή του σε αγγλικό περιοδικό. Οι build-to-order παραγγελίες μπορεί να κάνουν πιο δύσκολη τη ζωή της παραγωγής, ομολογουμένως όμως κάνουν και πιο ξεχωριστό το αποτέλεσμα. Ένα όχημα για το οποίο αξίζει κάποιος να διαθέσει περισσότερα χρήματα. Ενδεικτική είναι η Valkyrie που θα κυκλοφορήσει φέτος, καθώς και η Valhalla που τοποθετείται χρονικά για το 2022.

Στα επόμενα βήματα της εταιρίας περιλαμβάνεται επίσης η νέα Vanquish, για το 2023 και μία θυγατρική εταιρία, η Lagonda, με την οποία θα ασχοληθούν πιο ενεργά προς τα μέσα της δεκαετίας. Παράλληλα, εξελίσσεται ένας νέος twin-turbo V6 κινητήρας, χωρητικότητας 3,0 λίτρων και ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα. Αυτά με το που θα ολοκληρωθούν, θα περάσουν και στην παραγωγή με τα διάφορα μοντέλα της φίρμας