H Audi σκέφτεται να γίνει αμιγώς ηλεκτρική, μέχρι το 2035


Αυτό προέκυψε από τα πλέον επίσημα χείλη, ενώ το χρονοδιάγραμμα και περισσότερες πληροφορίες γύρω από αυτή τη μεταστροφή, θα ανακοινωθούν εντός των προσεχών μηνών.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 17/1/2021

Η μετάβαση της αυτοκίνησης από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα υγρά καύσιμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, έχει ήδη αρχίσει. Και, αντικειμενικά, λόγω του κόστους του εγχειρήματος αλλά και των προϊόντων, είναι ευκολότερο να αφομοιωθεί από μία εταιρία αυτοκινήτων κύρους, παρά από έναν κατασκευαστή πιο καθημερινών μοντέλων. Όπως και να έχει, η Audi την έχει πάρει την απόφασή της. Ο ίδιος ο Markus Duesmann διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας δήλωσε στην εφημερίδα WirtschaftsWoche πως σχεδιάζει να καταργήσει σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, έως το 2035.

Ακόμα δεν είναι ανακοινώσιμο κάποιο πλάνο ή συγκεκριμένες ημερομηνίες, όλα όμως αυτά δουλεύονται και θα αποκαλυφθούν εντός του τρέχοντος έτους. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Duesmann, «η προστασία του περιβάλλοντος και η οικονομική επιτυχία τα πηγαίνουν καλά μεταξύ τους».

Η Audi κινείται προς την κατεύθυνση του ηλεκτρισμού εδώ και αρκετά χρόνια, ενώ αυτή τη στιγμή προσφέρει ήδη 17 plug-in υβριδικά μοντέλα και είναι σχεδόν έτοιμη να κυκλοφορήσει το εικονιζόμενο e-tron GT, το επόμενο EV της αυτοκίνητο. Κρίνοντας από την πορεία της αγοράς, τις πωλήσεις και διάφορους άλλους παράγοντες, θεωρεί ότι είναι εφικτή μία τέτοια μετάβαση μέσα στα επόμενα 15 χρόνια.

Ενδιαφέρον θα είναι πως το χρονοδιάγραμμα θα ορίσει τη μετασκευή των γραμμών παραγωγής της από ICE σε EV (πράγμα που δεν έχει να κάνει μόνο με τον τύπο του κινητήρα αλλά και με τα πατώματα). Ακόμα σημαντικότερη όμως είναι η απόφαση του ποια μοντέλα θα μετασχηματιστούν σε αμιγώς ηλεκτρικά πρώτα και ποια θα μείνουν τελευταία, διατηρώντας τους κλασικούς κινητήρες τους.