H BMW i4 θα είναι μια ηλεκτρική σειρά 4


Η μεσαία ηλεκτρική BMW θα είναι τετρακίνητη, με τουλάχιστον 340 PS, θα μπορεί να καλύψει έως 600 km και θα είναι αυτόνομη επιπέδου 3.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 7/2/2019

Σε τρία χρόνια από τώρα, το 2021, η BMW θα έχει στη γκάμα της και θα πωλείται κανονικά ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο στη μεσαία κατηγορία. Ένα πρωτότυπο του οποίου θα παρουσιαστεί εκτός απροόπτου στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο.

Η BMW i4, όπως θα ονομάζεται, της Φρανκφούρτης δεν θα απέχει κατά πάσα πιθανότητα από το μελλοντικό μοντέλο παραγωγής. Όπως αποκαλύπτει και η επωνυμία της θα βασίζεται στη σειρά 4 και πιο συγκεκριμένα στο Gran Coupe της. Οι βασικές αισθητικές διαφοροποιήσεις της θα περιορίζονται στα διακοσμητικά και ενδεχόμενα και στην κλειστή της μάσκα, μιας και εδώ οι ανάγκες ψύξης θα είναι πολύ πιο μικρές.

Το πλαίσιο CLAR, από τη στιγμή που έχει σχεδιαστεί ευθύς εξαρχής για να υποστηρίζει και ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης είναι το ίδιο με αυτό των εκδόσεων με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Η BMW θεωρεί την i4 ως άμεσο ανταγωνιστή του Tesla Model 3 και οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια αυτονομία που θα προσεγγίζει τα 600 χιλιόμετρα. Οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι δύο, ένας σε κάθε άξονα οπότε η ηλεκτρική BMW της μεσαίας κατηγορίας θα είναι και τετρακίνητη, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι διαθέσιμοι σε διάφορες αποδόσεις.

Η αφετηρία θα είναι στα 250 kW (340 PS) και το 0-100 km/h θα ολοκληρώνεται περίπου σε 4,0 sec. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται για τους γνωστούς για τα ηλεκτρικά λόγους στα 200 km/h. Η BMW i4 θα είναι φυσικά και αυτόνομη με δυνατότητες επιπέδου 3.