Η BMW i7 σε δοκιμές δυναμικής οδήγησης στον Αρκτικό Κύκλο


Πρωτότυπα της νέας BMW i7, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού sedan της πολυτελούς κατηγορίας ολοκληρώνουν τις τελικές δοκιμές των συστημάτων οδήγησης και ανάρτησης στο κέντρο χειμερινών δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog της Σουηδίας.

  • 1/12/2021

Η νέα BMW i7 είναι σχεδόν έτοιμη για το λανσάρισμά της που θα γίνει το 2022 και τώρα κάνει τις τελευταίες τις δοκιμές αντοχής στο χιόνι και τον πάγο.

Στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέλιξης πριν είναι απόλυτα έτοιμη για να περάσει στην παραγωγή, η BMW i7 υποβάλλεται τώρα σε δοκιμές δυναμικής συμπεριφοράς στις εγκαταστάσεις του χειμερινού κέντρου δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog της Σουηδίας. Εκεί, σε απόσταση μόλις μερικών χιλιομέτρων από τον Αρκτικό Κύκλο, οι μηχανικοί δοκιμών θεωρούν ότι οι παγωμένες επιφάνειες και οι χιονισμένοι δρόμοι προσφέρουν τις ιδανικές προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη χρήση όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης.

Τα εξαρτήματα της ανάρτησης, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης καθώς και τα συστήματα δυναμικού ελέγχου και ευστάθειας οχήματος που εξελίσσονται για τη μελλοντική γενιά της BMW Σειράς 7 είναι σχεδιασμένα για να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης - τυπικό χαρακτηριστικό των πολυτελών sedan της μάρκας. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη βελτιστοποίηση της ανάρτησης, των ελατηρίων, των αμορτισέρ και διαφόρων συστημάτων που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προκειμένου να ταιριάζουν με τα διάφορα συστήματα κίνησης.

Στο χειμερινό τοπίο της Λαπωνίας, οι μηχανικοί δοκιμών έχουν βρει τις τέλειες προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο. Κατά τη διάρκεια των test drives στους χιονισμένους δρόμους γύρω από το Arjeplog, μπορούν να δοκιμάζουν και να βελτιστοποιούν όλες τις λειτουργίες υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Επιπλέον, χρησιμοποιούν επιφάνειες δοκιμών σε παγωμένες λίμνες με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης για ακριβή ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου ανάρτησης. Το σύστημα διεύθυνσης περνά από σχολαστικό έλεγχο και ρύθμιση όπως και οι πολυάριθμες λειτουργίες του συστήματος Dynamic Stability Control (DSC) και η ρυθμισμένη με ακρίβεια διάδραση μεταξύ πέδησης λόγω τριβής και επιβράδυνσης μέσω ανάκτησης ενέργειας.

Το χειμερινό πρόγραμμα εστιάζει επίσης στα εξαρτήματα του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το σύστημα ηλεκτροκίνησης, η μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η τεχνολογία φόρτισης της BMW i7, όλα προέρχονται από την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, που ήδη βρίσκεται στην BMW iX. Πάνω απ’ όλα, ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία και το σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της BMW i7 πρέπει να επιδείξουν ένα υψηλό επίπεδο ωριμότητας σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν στο Σουηδικό βορρά.