Η Chevrolet Camaro IROC-Z είναι μία χρονοκάψουλα από τη δεκαετία του '80 (photos)


Η Chevrolet Camaro IROC-Z κρύβει έναν κινητήρα V8 L98 χωρητικότητας 5,7 L κι είναι ένα αυτοκίνητο που ο καθένας θα ήθελε να προσθέσει στη συλλογή του.

  • ΦΩΤΟ: BRING A TRAILER
  • 24/2/2024

Μία Chevrolet Camaro IROC-Z του 1989 με μόλις 706 km στο κοντέρ κατευθύνεται προς τις αίθουσες δημοπρασιών μέσω του Bring A Trailer. Πρόκειται για μία από τις πιο καλοδιατηρημένες μονάδες της τρίτης γενιάς της Camaro.

Πράγματι το όχημα βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, με τη βαφή του αμαξώματος, τα τζάμια, τα φωτιστικά σώματα κι ακόμη και τα υφάσματα της καμπίνας να δείχνουν άθικτα, ενώ δεν υπάρχει επίσης καμία γρατζουνιά. Το 'Bright Red' χρώμα της IROC-Z έχει διατηρηθεί χωρίς να έχει ξαναβαφτεί και μάλιστα η βαφή είναι αρκετά παχιά για την «ηλικία» της.

Το όχημα είναι εξοπλισμένο με σπορ καθρέφτες και πεντάκτινους τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών που συνοδεύονται από ελαστικά Goodyear Eagle ZR50. Το κατακόκκινο αμάξωμα έχει συνδυαστεί με μία μαύρη κι ασημί ρίγα που «τρέχει» σε όλο το πλαϊνό του, όπως κι ασημί γραφικά 'IROC-Z'.

Κάτω από το κάλυμμα κρύβεται ένας κινητήρας V8 L98 χωρητικότητας 5,7 L, ο οποίος, όταν κατασκευάστηκε η Camaro, απέδιδε 230 ίππους και 447 Nm ροπής, με την εκτίμηση της Chevrolet για το sprint των 0-100 km/h να ανέρχεται στα 6,4 sec και την τελική ταχύτητα στα 238 km/h.

Ο αρχικός ιδιοκτήτης είχε επιλέξει την προσθήκη μίας πιο στιβαρής σνάρτησης για καλύτερο χειρισμό, όπως και δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς. Εκτός αυτού, είχε τοποθετηθεί ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κι ένα αυτόματο κιβώτιο με 4 σχέσεις.

Στο εσωτερικό, τα bucket καθίσματα είναι ντυμένα με γκρι ύφασμα, ενώ υπάρχουν δερμάτινες λεπτομέρειες τόσο σε αυτά, όσο και στον επιλογέα ταχυτήτων, το χειρόφρενο και το τιμόνι. Παρόλο που είναι εξοπλισμένη με χειροκίνητα παράθυρα, η IROC-Z φέρει σύστημα κλιματισμού, ένα ηχοσύστημα Delco και σύστημα cruise control.

Με τη δημοπρασία να λήγει σε 5 μέρες, η υψηλότερη προσφορά αυτή τη στιγμή ανέρχεται στα 40.000 δολάρια, δηλαδή λίγο κάτω από 37.000 ευρώ, όμως αναμένεται να εκτοξευτεί, όσο πλησιάζουμε στην καταληκτική ημερομηνία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τέλος εποχής: Η Chevrolet κατασκεύασε τον τελευταίο V8 κινητήρα για την Camaro

Δείτε αυτή τη Camaro ZL1 να τυλίγεται στις φλόγες στο δυναμόμετρο (video)

Η Chevrolet γιορτάζει τη συμμετοχή του Camaro ZL1 στο Le Mans με ειδική έκδοση