Η εκθαμβωτική Ferrari SP-8 είναι το τέλειο «πακέτο» για τον βραβευμένο V8 των Ιταλών (photos)


Το τελευταίο δημιούργημα του προγράμματος «Special Projects» της Ferrari αναπτύχθηκε μετά από ειδική παραγγελία ενός βαθύπλουτου Ταϊβανέζου πελάτη.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: FERRARI MEDIA
  • 24/10/2023

Οι εργασίες δε σταματούν ποτέ στο Τμήμα Ειδικών Πρότζεκτ της Ferrari, αφού λίγους μόλις μήνες μετά την παρουσίαση της εκθαμβωτικής KC23 που κατασκευάστηκε για έναν «ευρηματικό και παθιασμένο πελάτη» της εταιρείας, έρχεται η SP-8: Ένα μοναδικό μοντέλο βασισμένο στην F8 Spider, από την οποία έχει αφαιρεθεί η οροφή.

Βέβαια, η SP-8 είναι πολλά περισσότερα από μια «απλή» F8 Spider χωρίς οροφή, αφού αρκετά από τα μέρη του οχήματος-δότη έχουν αλλάξει ριζικά. Για παράδειγμα, τα φωτιστικά σώματα στο μπροστινό μέρος είναι εντελώς νέα, ενώ τα πίσω φώτα «αντιγράφουν» εκείνα της Roma. Σύμφωνα με τη Ferrari, το παρμπρίζ κι οι εξατμίσεις προέρχονται από την 296 GTB κι οι τροχοί φέρνουν μια φρέσκια και μοντέρνα έκδοση εκείνων της F40.

Στο μπροστινό μέρος, έχει τοποθετηθεί γρίλια αλουμινίου που καλύπτει όλο το πλάτος κι έχει κατασκευαστεί με τη μέθοδο της 3D εκτύπωσης. Η Ferrari αναφέρει ότι πέρασε αρκετό χρόνο στην τελειοποίηση του αμαξώματος, κάνοντας χρήση των προσομοιώσεων CFD, ώστε να εξασφαλιστεί ότι το όχημα παραμένει ήσυχο και άνετο, ακόμη και χωρίς την οροφή. Το εξωτερικό έχει ολοκληρωθεί με έναν συνδυασμό χρωμάτων, με ματ βαφή Argento Micalizzato και μέρη από ανθρακόνημα που έχουν φινιριστεί με την glossy, ιριδίζουσα απόχρωση Blue Sandstone.

Περνώντας στο εσωτερικό, έχουν γίνει αρκετές αλλαγές, αφού οι Ιταλοί έχουν τοποθετήσει έναν διαφορετικό επιλογέα ταχυτήτων, αποτίοντας φόρο τιμής σε παλαιότερα, πιο κλασικά μοντέλα, που είχαν εγκοπές στους επιλογείς. Ενδιαφέρουσα είναι η επιλογή των υφασμάτων, αφού τα καθίσματα και το περιβάλλον της καμπίνας έχουν ντυθεί με πάνινο ύφασμα και alcantara σε απόχρωση Navy Blue.

Όπως είναι αναμενόμενο, στην SP-8 που δημιουργήθηκε για έναν εύπορο Ταϊβανέζο πελάτη της εταιρείας, δεν έχουν γίνει επεμβάσεις στον κινητήρα, κι έτσι στο εσωτερικό της έχει διατηρηθεί ο πολυβραβευμένος twin turbo V8 των 3,9 L (έχει κερδίσει 4 φορές το βραβείο «Κινητήρας της Χρονιάς») που αποδίδει 710 PS και 770 Nm ροπής, με την κίνηση να περνάει στην άσφαλτο από τους πίσω τροχούς.

Η Ferrari SP-8 ήδη εκτίθεται στην πίστα του Mugello και θα παραμείνει εκεί μέχρι το τέλος του Finali Mondiali Ferrari 2023, στις 30 Οκτωβρίου. Έπειτα, στις 16 Νοεμβρίου, θα πάρει τον δρόμο για το μουσείο της Ferrari στο Maranello, όπου το κοινό θα μπορεί να τη θαυμάσει μέχρι τον Μάρτιο του 2024.