H επόμενη Corvette C9 θα έχει το μοτέρ μπροστά;


ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ C9.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: behance.net
  • 19/5/2020

Περί ορέξεως δεν μπορεί κανείς να πει κάτι. Σε άλλους η νέα κεντρομήχανη Corvette C8 αρέσει με τις κόμπακτ αναλογίες της, κάποιοι άλλοι την προτιμούν με το μακρύ καπό και με τον V8 στον μπροστινό άξονα. Όπως για παράδειγμα ο Pedro Ruperto Mallosto o οποίος δημιούργησε αυτές τις εντυπωσιακές εικόνες που προέρχονται από το behance.net.

Η αλήθεια είναι πως μεταφέροντας μετά από πολλές δεκαετίες το μοτέρ πίσω από τις πλάτες των επιβατών η Corvette έχασε κάτι από τον brutal χαρακτήρα της. Θα έλεγα και από τις εμβληματικές της γραμμές αφού ανέκαθεν το μακρύ καπό ήταν μια ένδειξη ισχύος και αρχοντιάς στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Με το βλέμμα του Αμερικάνου η νέα Corvette απέκτησε έναν πιο ευρωπαϊκό σχεδιασμό με πιο κόμπακτ και ισορροπημένες αναλογίες που μας παραπέμπουν στο πρότυπο π.χ. της McLaren. Και μαζί με τις ευρωπαϊκές επιρροές το αμερικανικό supercar αναμένεται να αποκτήσει και μία σούπερ εξηλεκτρισμένη εκδοχή.

Από την άλλη, η χρονιά που θα δούμε την επόμενη Corvette C9 είναι αρκετά μακριά από το σήμερα αφού η C8 έχει μπροστά της τουλάχιστον μια εξαετία. Έτσι, μέχρι τότε πολλά μπορούν να γίνουν και να μην έχει σημασία για το που θα βρίσκεται ο κινητήρας. Αλλά τα μοτέρ αφού θα μπορούσαν άνετα την C9 να κινούν από ένα ηλεκτρικό ανά άξονα ή σε κάθε τροχό.