H Fiat προσπαθεί να στηρίξει τις πωλήσεις της μέσω Google Hangouts


Χρησιμοποιώντας μία πλατφόρμα επικοινωνίας της Google, η Fiat προσπαθεί να διευκολύνει τους δυνητικούς πελάτες της ώστε να μιλήσουν με κάποιον εξουσιοδοτημένο πωλητή, ώστε να μην διακοπεί τελείως η διαδικασία πώλησης αυτοκινήτων.

  • ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
  • 26/3/2020

Για όσους δεν χρησιμοποιείτε και δεν γνωρίζετε τι είναι το Google Hangouts, σκεφτείτε το ως το αντίστοιχο messenger του Facebook, μία πλατφόρμα επικοινωνίας. Σε αυτή στράφηκε η Fiat Ιταλίας, ώστε να ανοίξει ένα δεύτερο «μέτωπο», στο πόλεμο της πανδημίας του Κορωνοϊού. Προφανώς το κύριο μέλημα της εταιρίας είναι η προστασία των υπαλλήλων και πελατών της, καθώς επίσης η ενίσχυση της Ιταλικής κυβέρνησης, ώστε να αντιμετωπίσει τις πρωτόγνωρες, για ειρηνική περίοδο, καταστάσεις που ζουν οι Ιταλοί. Δευτερευόντως όμως, θα πρέπει να βρει και κάποιο τρόπο να συνεχίσει -έστω και ασθενικά- τις πωλήσεις της.

Η αλήθεια είναι ότι ως εταιρία, η Fiat Ιταλίας δεν είχε επενδύσει ποτέ σοβαρά στο site της, ώστε να προσφέρει configurator και άλλα έξυπνα εργαλεία που θα μπορούσαν να προσελκύσουν online πελάτες. Αυτό προσπαθεί να κάνει τώρα, χρησιμοποιώντας το Hangouts Meet για να κανονίζει ψηφιακά ραντεβού. Εκεί κάποιος δυνητικός αγοραστής θα μπορεί να επικοινωνεί με έναν πωλητή της εταιρίας και να λαμβάνει εύκολα και άμεσα όλες τις πληροφορίες που αναζητά. Φυσικά, η όλη διαδικασία, εάν τελικά ευοδώσει για το χρήστη και την εταιρία, θα πρέπει να επισφραγιστεί με την υπογραφή των σχετικών χαρτιών, από κοντά…

Αυτή η κίνηση δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εάν θα στεφθεί από επιτυχία, είναι όμως ενδεικτική των ωρών που ζουν οι γείτονες. Και πιθανά και εμείς, σε λίγο διάστημα. Η επικοινωνία με πελάτες μέσω Google Hangouts, εφόσον δείξει ότι αποδίδει καρπούς, θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες, στο άμεσο μέλλον. Όσο για τον όμιλο FCA, προμοτάρει αυτή την ιδέα μέσα από μία γενικότερη ψηφιακή καμπάνια με την ονομασία «Κλειδωμένοι στο σπίτι, αλλά πάντα εν κινήσει!».