Το παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα μετασχηματίζεται στην προσπάθειά του να προσαρμοστεί στη νέα ηλεκτρική πραγματικότητα που είτε μας αρέσει είτε όχι είναι εκείνη που πρόκειται να επικρατήσει.
Εξαίρεση δεν αποτελεί ούτε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, καθώς πέρα από το ήδη γνωστό και καταξιωμένο πρωτάθλημα της Formula E, προ των πυλών είναι και το πρωτάθλημα ETCR, το οποίο παραπέμπει σε ένα τυπικό πρωταθλήματα τουρισμού μόνο που σε αυτό θα συμμετέχουν αμιγώς ηλεκτροκίνητα τετράτροχα.
Μεταξύ των ομάδων που ακονίζουν τα βέλη τους με σκοπό να διεκδικήσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον νεοσύστατο θεσμό και η Hyundai, η οποία αποκάλυψε το ηλεκτροκίνητο όπλο της που δεν είναι άλλο από το Veloster N.
To ηλεκτροκίνητο Hyundai Veloster N εξελίχθηκε σε ευρωπαϊκό έδαφος και ειδικότερα στη Γερμανία, από το αγωνιστικό τμήμα της κορεατικής φίρμας, διαθέτοντας συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -δύο σε κάθε έναν από τους πίσω τροχούς- συνδυαστικής απόδοσης 680 ίππων.
Οι τοποθετημένες στο δάπεδο του αμαξώματος μπαταρίες προέρχονται από την Williams διαθέτουν ενεργειακή χωρητικότητα 798 volt.
H Hyundai είναι η τέταρτη ομάδα που έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα ETCR, μετά την Seat, την ιταλική Romeo Ferraris και την κινεζική Lisheng Racing.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το πρωτάθλημα ξεκινά τον ερχόμενο Ιούνιο, χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί μέχρι σήμερα το αναλυτικό πρόγραμμα της διοργάνωσης.
Διαβάστε ακόμα: