H Hyundai δεν έχει άμεσα πλάνα για ένα ηλεκτρικό i10.


Κάποια στιγμή μπορεί να υπάρξει η μετάβαση από ένα αυτοκίνητο πόλης με συμβατικό κινητήρα σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο, αυτό όμως δεν θα γίνει μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια.

  • 12/5/2020

Στην πράξη, υπάρχει μία σειρά λόγων όπου η Hyundai δεν έχει στα άμεσα πλάνα της κάποια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του i10. Κατ’ αρχήν, είναι θέμα προτεραιοτήτων. Τα διαθέσιμα κεφάλαια, όπως και οι πόροι στο προσωπικό εξέλιξης, είναι περιορισμένοι. Η Κορεατική εταιρία, λοιπόν, επιλέγει να ξεκινήσει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση από το άλλο άκρο της γκάμας της. Από τις μεγαλύτερες κατηγορίες, που είναι και ευκολότερο να απορροφήσουν το έξτρα κόστος που συνεπάγεται αυτή η τεχνολογία.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Raf Van Nuffel, Product & Pricing Director της εταιρίας στο AutoWeek, «όταν πρόκειται για την ηλεκτροκίνηση, η Hyundai εφαρμόζει την αρχή του καταρράκτη. Αφήνουμε τις καινοτομίες μας να φιλτράρονται από πάνω προς τα κάτω». Φυσικά, θα έρθει η ώρα και για αυτό. Δεν γνωρίζουμε εάν θα καταφέρει να παρουσιάσει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του i10 στην παρούσα του γενιά (η οποία παρουσιάστηκε πέρυσι και θα βρίσκεται σε παραγωγή λογικά για 5-6 έτη ακόμα), αυτό όμως ίσως και να μην είναι κακό.

Με δεδομένο ότι αρκετές εταιρίες έχουν εγκαταλείψει την κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, η Hyundai συνεχίζει να πιστεύει σε αυτή. Και όσο για τα ηλεκτρικά μοντέλα πόλης, το μέγεθός τους δεν τους επιτρέπει να εφοδιαστούν με σοβαρής χωρητικότητας συσσωρευτές. Ως εκ τούτου, η έλλειψη ενός ηλεκτρικού i10, αυτή τη στιγμή, ίσως και να μην είναι τόσο ζημιογόνα, τελικά.