Η ιστορία πίσω από τη σπάνια BMW M3 E30 Cecotto


Η βαυαρική φίρμα έχει κατασκευάσει δεκάδες αυτοκίνητα που είναι πλέον συλλεκτικά, μεταξύ άλλων και το M3 E30 «Johnny Cecotto», που είναι από τα καλύτερα, αλλά λιγότερο γνωστά στο ευρύ κοινό.

  • 6/4/2024

Ο Johnny Cecotto γεννήθηκε στη Βενεζουέλα το 1956 και στην ηλικία των 19 ετών μόλις, κατάφερε και κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλετών, θεωρούμενος πολύ σωστά, αν και νωρίς, παιδί θαύμα.

O Johnny Cecotto.
O Johnny Cecotto.

Όταν έκλεισε τα 24 αποφάσισε να στραφεί στους αγώνες αυτοκινήτων και να συμμετάσχει σε πληθώρα πρωταθλημάτων, μεταξύ των οποίων και στην Formula 1. Λίγα χρόνια αργότερα βρέθηκε να αγωνίζεται σε διάφορα πρωταθλήματα τουρισμού ανά τον κόσμο και πολλές σεζόν το έκανε με τα σήματα της BMW.

Από το 1988 έως το 1992 πήρε μέρος στο DTM και οδηγώντας μια Μ3 τερμάτισε δεύτερος τη χρονιά του 1990. Επίσης, διεκδίκησε αρκετές φορές τη νίκη στο 24ωρο αγώνα του Spa, αλλά και του Nurburgring.

Θέλοντας να τιμήσει τον Cecotto λοιπόν, η BMW δημιούργησε το 1989 μία συλλεκτική έκδοση της Μ3, δίνοντας στο μοντέλο το όνομά του, με την παραγωγή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου να περιορίζεται στις 505 μονάδες, σε παγκόσμια κλίμακα.

Η BMW M3 E30 Cecotto δεν διέφερε σημαντικά από το στάνταρ μοντέλο, αν και είναι το πρώτο στο οποίο τοποθετήθηκε ο 4κύλινδρος κινητήρας (S14) των 2,3 λίτρων με τους 215 ίππους.

Η συγκεκριμένη συλλεκτική έκδοση κυκλοφόρησε αποκλειστικά σε τρία χρώματα που ήταν το Misano Red, το Macao Blue metallic και το Nogaro Silver metallic.