Η Lamborghini θέτει όριο πωλήσεων


H Ιταλική εταιρεία σκοπεύει να θέσει ένα όριο στις ετήσιες πωλήσεις της για να μην μειωθεί το κύρος και η μοναδικότητα των μοντέλων της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 4/7/2019

Τα λόγια του κ. Stefano Domenicali, ίσως δυσαρεστήσουν κάποιους. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini, σε εκδήλωση για τα εγκαίνια μιας νέας μονάδας βαφής στις εγκαταστάσεις της, δήλωσε ότι εφέτος οι συνολικές πωλήσεις των μοντέλων της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένεται να ξεπεράσουν τις 8.000 μονάδες. Όμως, όπως είπε, αυτός ο αριθμός είναι το όριο που έχουν θέσει στην εταιρεία αναφορικά με τις ετήσιες πωλήσεις τους.

Ο κ. Domenicali δήλωσε σχετικά: «Δεν πρέπει να μεγαλώνουμε διαρκώς. Πρέπει να διατηρήσουμε αυτό το αποτέλεσμα πωλήσεων αλλά πρέπει να διατηρήσουμε και την αποκλειστικότητά μας. Η εταιρεία έχει το κατάλληλο μέγεθος, με την παρούσα γκάμα μοντέλων που διαθέτουμε. Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να μεγαλώσουμε περισσότερο. Μια αύξηση των πωλήσεών μας στις 10.000 μονάδες ετησίως είναι πολύ πιθανή, αλλά με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει και ένα τέταρτο μοντέλο στην γκάμα μας».

Σύμφωνα με την πρόβλεψη πωλήσεων, τα έσοδα της Lamborghini για το 2019 αναμένεται να φτάσουν τα περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ έναντι των περίπου 1,42 δισεκατομμυρίων ευρώ που ήταν πέρυσι. Αναφορικά, με τις πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του έτους, σημειώθηκε αύξηση κατά 96% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα. Όπως ανακοινώθηκε, στο πρώτο μισό του έτους εφέτος πουλήθηκαν 4.553 μονάδες, εκ των οποίων οι 2.693 ήταν Urus. H Huracan είχε 1.211 μονάδες και η Aventador 649. Βάσει των στοιχείων, η μεγαλύτερη αγορά της Lamborghini παραμένει αυτή των ΗΠΑ, με την κινεζική να ακολουθεί.

Στην ίδια εκδήλωση, ο κ. Paolo Poma, Οικονομικός Διευθυντής της Lamborghini, δήλωσε ότι όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα αποκτήσουν σύστημα υβριδικής διάταξης ως το 2025, για να μειωθεί ο μέσος όρος εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα. Ωστόσο απέκλεισε τη δημιουργία μιας ηλεκτροκίνητης Lamborghini καθώς οι πελάτες της δεν δείχνουν κανένα ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο, όπως είπε ο κ. Poma. 

Σε ό,τι αφορά τα βραχυπρόθεσμα σχέδια της Lamborghini, ανακοινώθηκε ότι δεν θα υπάρξει έκδοση της Urus με V10 ή V12 κινητήρα (θυμίζουμε ότι έχει V8), ενώ η αντικαταστάτρια της Huracan πιθανόν να έχει μικρότερο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Τέλος, ο κ. Domenicali δήλωσε ότι η εταιρεία θα συμμετέχει σε αγώνες αυτοκινήτων στις κατηγορίες GT3 και Super Trofero, ενώ δεν υπάρχουν σχέδια για εμπλοκή της στη Formula 1.