H Mahindra ακύρωσε σχέδιο ανάπτυξης της SsangYong


H Mahindra, η εταιρεία στην οποία ανήκει η SsangYong, ακύρωσε προς το παρόν το αναπτυξιακό πλάνο που είχε εκπονήσει για τη δημιουργία μιας ηλεκτροκίνητης έκδοσης του Korando.

  • 7/4/2020

Η επιδημία του κορωνοϊού έπληξε και την ινδική αυτοκινητοβιομηχανία με αποτέλεσμα να αναβληθούν ή να ακυρωθούν σχέδια που είχαν αποφασιστεί πριν την πανδημία και σε αυτή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της Mahindra η οποία κατέχει το 74,65% της κορεατικής SsangYong. Τα στελέχη της τελευταίας είχαν αποφασίσει να δημιουργήσουν μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του Korando την οποία θα διέθεταν στην ευρωπαϊκή αγορά. Όμως, η έκτακτη κατάσταση που επικρατεί εξαιτίας του κορωνοϊού μετέβαλε τα σχέδια και ακυρώθηκε η διαδικασία κατασκευής της.

Εκπρόσωπος της Mahindra δήλωσε η εταιρεία αναγκάστηκε να αναθεωρήσει την αρχική απόφασή της εξαιτίας της κακής πορείας της ινδικής αγοράς, η οποία το Μάρτιο κατέγραψε μείωση στις πωλήσεις κατά 88% σε σχέση με αυτές τον ίδιο μήνα του 2019. Μάλιστα, τόνισε ότι ζητήθηκε από τα στελέχη της SsangYong να ψάξουν για εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης, καθώς δεν πρόκειται να εξακολουθήσει να την ενισχύει οικονομικά. Στις αρχές της χρονιάς η ινδική εταιρεία είχε αποφασίσει να επενδύσει περίπου 390.000.000 ευρώ για να κάνει κερδοφόρα την κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία ως το 2022. Όμως, λόγω της κατάστασης, τα στελέχη της Mahindra αποφάσισαν να δώσουν περίπου 30.000.000 ευρώ εντός των επόμενων τριών μηνών για να συνεχίσει η SsangYong τη δραστηριότητά της.   

Η Mahindra απέκτησε την κορεατική εταιρεία το 2010 σώζοντάς την από τη  χρεωκοπία. Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων, πέρυσι η SsangYong διέθεσε στην Ευρώπη 14.627 οχήματα, ενώ το 2018 είχε πουλήσει 16.082 αυτοκίνητά της.