Η Nismo κατασκευάζει ξανά τον κινητήρα RB26


ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ «NISMO», Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ RB26 ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 6/4/2019

Πρόκειται για έναν από τους πιο εξελιγμένους κινητήρες της νεότερης εποχής ο οποίος διακρίθηκε για την απόδοσή του. Ο «RB26», όπως ήταν η κωδική ονομασία του, τοποθετήθηκε στις τρεις προηγούμενες «γενιές» του Nissan Skyline GT-R και έδινε κίνηση σε ένα από τα πιο γνωστά και ποθητά αυτοκίνητα των τελευταίων δεκαετιών, το οποίο αποτέλεσε και βασικό στοιχείο της σύγχρονης αυτοκινητικής κουλτούρας των Ιαπώνων. Είχε χωρητικότητα 2,6 l και (επίσημα) απέδιδε 280 PS/6.800 rpm.

Οι άνθρωποι της «Nismo» («Nissan Motorsport International Limited»), δηλαδή του αγωνιστικού τμήματος το οποίο εξελίσσει τα σπορ μοντέλα της Nissan, αποφάσισαν να κατασκευάζουν πάλι τον συγκεκριμένο κινητήρα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, καθώς παρατήρησαν ότι υπήρχε μεγάλη ζήτηση γι’ αυτόν. Όπως έγινε γνωστό, ο κινητήρας θα αρχίσει να διατίθεται εντός του Απριλίου από συγκεκριμένους επίσημους αντιπροσώπους της Nissan στην Ιαπωνία αλλά και σε κάποιες συγκεκριμένες αγορές ανά τον κόσμο.

Θυμίζουμε ότι η εταιρεία, το 2017 θέσπισε το πρόγραμμα «Nismo Heritage» και ξεκίνησε να κατασκευάζει κάποια εξαρτήματα για το Skyline R32. Σταδιακά, επεκτάθηκε και στα R33 και R34 και εκτός από τμήματα του αμαξώματος και κάποια άλλα περιφερειακά για τα μοντέλα άρχισε να κατασκευάζει και τμήματα για κινητήρες, όπως μπλοκ, έμβολα, κ.λπ.

Πηγή: Road and Track.