H Nissan δίνει εξηγήσεις για το… υπερήλικο GT-R


ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΟ GT-R Η NISSAN ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΡΑΤΑ ΤΟ «ΓΚΟΤΖΙΛΑ» ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/4/2020

Στην περίπτωση που δεν το γνωρίζετε ένα από τα παρατσούκλια του GT-R είναι το Γκοτζίλα από το φοβερό και πανίσχυρο μεταλλαγμένο τέρας. Μάλιστα το παρατσούκλι αυτό δεν του το κόλλησε κάποιος Ιάπωνας αλλά οι φήμες λένε πως ακούστηκε για πρώτη φορά σε αγώνες στην Αυστραλία.

Όπως και να έχει το θέμα είναι πως το GT-R είναι πλέον από τα πιο υπερηλικιωμένα αυτοκίνητα της αγοράς μιας και η τωρινή του γενιά κυκλοφορεί και παράγεται εδώ και πάνω από μια δεκαετία (με δύο ενδιάμεσα facelift και διάφορες ειδικές εκδόσεις). Κάτι που δεν είναι και τόσο συνηθισμένο για ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων και στην τιμή πώλησης που κινείται o «Γκοτζίλα».

Το Roadshow του CNET.com είχε προλάβει πριν ξεσπάσει η επιδημία να πάρει μια απάντηση από τον προϊόντικό υπεύθυνο Hiroshi Tamura της Nissan για το ζήτημα αυτό. Ο οποίος έδωσε την πολύ απλή εξήγηση πως η σχεδίαση του GT-R κρατάει για πολύ ακόμη και πως το στήσιμο του παραμένει ανταγωνιστικό.

Από την άλλη η εξέλιξη και παραγωγή ενός νέου GT-R είναι κάτι που κοστίζει και το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου θα είχε ως συνέπεια και την αύξηση της τιμής πώλησης του πολύ παραπάνω από του τωρινού «Γκοτζίλα» που συνεχίζει να συναρπάζει και ειδικότερα στις Nismo εκδόσεις του. Και από την στιγμή που η ζήτηση παραμένει ισχυρή γιατί η Nissan να μην συνεχίζει να διαθέτει την τωρινή γενιά για όσο χρειαστεί;