Η πρώτη υβριδική Lamborghini είναι η Sian!


Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΜΟΛΙΣ 65 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ FKP37 ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ FERDINAND PIECH Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΒΙΩΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 3/9/2019

Η Sian είναι το νέο hypercar των Ιταλών και με το υβριδικό της σύστημα μας δείχνει το μέλλον των V12 της εταιρίας, καθώς και το σύστημα πρόωσης που θα έχει η επόμενη Aventador. Τώρα, στην περίπτωση της Sian υπάρχει ο V12 6.5 που έχει αναβαθμιστεί και αποδίδει 785 PS στις 8.500 rpm.

Στο αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων είναι ενσωματωμένος ένας ηλεκτροκινητήρας 34 ίππων με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς να ανέρχεται στα 819 άλογα. Μία πολύ σημαντική λεπτομέρεια είναι πως το ηλεκτρικό μοτέρ δεν τροφοδοτείται με ενέργεια από κάποια μπαταρία, αλλά από έναν υπερπυκνωτή. Όλα μαζί (e-motor supercapacitor) ζυγίζουν μόλις 34 kg.

Από πλευράς επιδόσεων η Sian επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 2,8 sec με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 km/h. Οι Ιταλοί συγκρίνουν τις επιδόσεις με την Aventador SVJ για να τονίσουν τα πλεονεκτήματα της υβριδοποίησης. Συγκεκριμένα, η Sian είναι ταχύτερη κατά 0,2 sec στην ρεπρίζ των 30-60 km/h με 3η σχέση και κατά 1,2 sec στην ρεπρίζ των 70-120 km/h.

Σχεδιαστικά η Sian ξεχωρίζει από την εμφατική της εμφάνιση με τις πολλές ακμές και τα νεύρα στο καπό μαζί με την εισαγωγή. Μάλιστα υπάρχουν αρκετές σχεδιαστικές αναφορές στην Countach, ενώ ιδιαίτερα είναι και τα φωτιστικά σώματα με τα μπροστινά LED να σχηματίζουν ένα Y, όπως είχαμε δει και στην πρωτότυπη Terzo Millenio.