Η Renault έχει φέρει το υβριδικό κόστος σε επίπεδα Toyota


Όπως και να το κάνουμε η ιαπωνική εταιρία είναι αυτή που έχει δείξει χρόνια τώρα την υβριδική κατεύθυνση.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: RENAULT
  • 27/10/2020

Πάνε πάνω από δύο δεκαετίες από τότε που η Toyota παρουσίασε το πρώτο της υβριδικό (το Prius) και σήμερα έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων της να αντιστοιχεί σε hybrid εκδόσεις έχοντας καταργήσει το diesel από την γκάμα της (τουλάχιστον στα μικρότερα επιβατικά με εξαίρεση τα μεγαλύτερα Land Cruiser και Hilux).

Ένα από τα μεγάλα μυστικά της επιτυχίας δεν είναι άλλο από την μακροχρόνια εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας μειώνοντας σταδιακά το κατασκευαστικό κόστος και κατά συνέπεια αυτό που μετακυλίεται στον τελικό αγοραστή. Αυτό έχει ως στόχο να πετύχει πολύ σύντομα και η Renault.

Ο CEO της μάρκας, Luca de Meo, είπε μεταξύ άλλων στο Automotive News πως «…από πλευράς κόστους εκτιμούμε πως έχουμε πλησιάσει πολύ κοντά τα επίπεδα της Toyota». Εδώ να πούμε πως η Toyota εξελίσσει το πλήρως υβριδικό της σύστημα εδώ και πάνω από 20 χρόνια όταν η Renault παρουσίασε πέρυσι το πρώτο της full hybrid σύστημα στο Clio.

Πρόκειται για μια διάταξη που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης στα 1.600 cc και το πάντρεμα της κίνησης από τον ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης που δεν χρησιμοποιεί συμπλέκτη.

Στην περίπτωση της Toyota το σύστημα είναι ένας πλανητικός μηχανισμός, ενώ στο πιο εξελιγμένο της Renault υπάρχει ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ που συγχρονίζει την μηχανή καύσης με τους ηλεκτροκινητήρες εμπνευσμένο από την τεχνολογία από την Formula 1.

To σύστημα αυτό είναι το γνωστό E-Tech και με μια μεγαλύτερη μπαταρία και σύστημα φόρτισης τοποθετείται στα plug-in υβριδικά της μάρκας όπως τα Captur και Megane. Αξιοσημείωτο είναι πως η Renault θα κρατήσει την τεχνολογία E-Tech εντός των τειχών και δεν θα την παραχωρήσει στη Nissan.

Ακολουθήστε το CAR AND DRIVER στο NEWS GOOGLE για να μαθαίνετε τις ειδήσεις που αξίζουν