Η Stellantis σπάει... τα ταμεία στο πρώτο εξάμηνο του έτους!


Η Stellantis δημοσιοποίησε εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2022, με τα οχήματα υψηλού κέρδους να αποτελούν τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
  • 28/7/2022

Η Stellantis δημοσιοποίησε την αναφορά εσόδων και πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2022, με τα νούμερα να είναι εντυπωσιακά... και να ζαλίζουν!

Καθαρά κέρδη 8 δισ. ευρώ, 34% περισσότερα από το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, καθαρά έσοδα 88 δισ. ευρώ (17% πάνω από τα αντίστοιχα περυσινά) και προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα ύψους 12,4 δισ. ευρώ, σχεδόν 44% περισσότερο από το πρώτο 6μηνο του 2021, είναι μερικά από τα εντυπωσιακά οικονομικά της δεδομένα!

Ο Διευθυντής Οικονομικών της Stellantis, Richard Palmer επεσήμανε ότι η υψηλή επίδοση του ομίλου οφείλεται στα οχήματα που έχουν περιθώριο υψηλού κέρδους, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών οχημάτων και πρόσθεσε: «Είμαστε μπροστά από την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, και όχι πολύ μακριά από τη Volkswagen».

Ο όμιλος έχει ως στόχο το διπλασιασμό των εσόδων μέχρι το 2030, αλλά και τον πλήρη εξηλεκτρισμό της εταιρείας μέχρι το ίδιο έτος

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν κατά 44%, στα 12,4 δισ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο του 2022, όπως έγινε γνωστό από τη ίδια την Stellantis. Πρωταγωνίστρια ήταν η αγορά της Β. Αμερικής, καθώς εκεί η Stellantis έκανε σχεδόν το ήμισυ των πωλήσεών της παγκοσμίως.

Ωστόσο, παρατηρήθηκε μειωμένη ανάπτυξη στις αγορές της Ευρώπης και της Β. Αμερικής, με τη Stellantis να αναμένει πτώση στις πωλήσεις των αγορών αυτών, αφού είδε μείωση της τάξης του 2% κατά το πρώτο εξάμηνο.

Η εταιρία κατέγραψε πωλήσεις 2,93 εκατ. οχημάτων το πρώτο εξάμηνο του 2022, με πτώση 7% σε σχέση με άλλες χρονιές, εξαιτίας των ελλείψεων σε ημιαγωγούς. Ο Palmer εξήγησε ότι η έλλειψη των μικροτσίπ θα συνεχίσει να είναι πρόβλημα μέχρι το τέλος της χρονιάς, και ότι αναμένεται σταδιακή, αλλά αργή, βελτίωση.

Η πανδημία προκάλεσε καθυστερήσεις στην παραγωγή και ελλείψεις σε πολλά μέρη, προβλήματα που εν μέρει συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους κατασκευαστές.