H Toyota Supra δέχεται την περιποίηση του οίκου AC Schnitzer


H ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ TOYOTA SUPRA ΜΕ ΤΗΝ BMW Z4 ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΝ Η ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟ ΟΙΚΟ AC SCHNITZER Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ SPORTSCAR.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 27/11/2019

O AC Schnitzer είναι ευρέως γνωστός για τα πακέτα αναβαθμίσεων που προσφέρει για τις προτάσεις της BMW, ωστόσο, με αφορμή τους συγγενικούς δεσμούς ανάμεσα στη νέα BMW Z4 και την Toyota Supra, o βελτιωτικός οίκος δεν έχασε την ευκαιρία να καταπιαστεί με την αναβάθμιση των προδιαγραφών του ιαπωνικού sportscar.

Τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα και οι ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών αναλαμβάνουν τις απαραίτητες συστάσεις, ωστόσο, το κυρίως μενού κρύβεται κάτω από το μακρύ καπό της νέας Toyota Supra και δεν είναι άλλος από τον αναβαθμισμένο εξακύλινδρο κινητήρα των 3,0 λίτρων.

Ο γερμανικός οίκος δεν ανακοινώνει λεπτομερώς τις παρεμβάσεις που έχει πραγματοποιήσει στον υπερτροφοδοτούμενο straight six, παρά μόνο την τοποθέτηση μιας νέας ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου.

Σύμφωνα με τον AC Schnitzer η απόδοση του B58 κινητήρα έχει φτάσει τους 400 ίππους και τα 600 Nm ροπής, αναβάθμιση που συνοδεύεται και από πενταετή εγγύηση καλής λειτουργίας.

Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος προσφέρει δύο επιλογές. Η πρώτη περιλαμβάνει την αντικατάσταση των ελατηρίων και των αμορτισέρ, γεγονός που περιορίζει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 25 χιλιοστά, ενώ στη δεύτερη προβλέπεται η αντικατάσταση μόνο των ελατηρίων και η μείωση της απόστασης από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά.

Σε κάθε περίπτωση, το πακέτο αναβάθμισης για τη νέα Toyota Supra θα είναι διαθέσιμο μετά τον Μάρτιο του 2020, ενώ μένει να ανακοινωθεί και η τιμή απόκτησής του.