Η Toyota θα κατασκευάσει και πάλι ανταλλακτικά για το 2000GT


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΟ ΑΙΩΝΑ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: TOYOTA
  • 7/7/2020

Όταν η Toyota είχε παρουσιάσει την καινούργια Supra είχε ανακοινώσει πως θα παρήγαγε εκ νέου ανταλλακτικά για τις πιο παλιές γενιές του σπορ μοντέλου της. Πιο συγκεκριμένα αυτές με τους κωδικούς Α70 και Α80. Οι αντιδράσεις για την απόφαση αυτή της ιαπωνικής εταιρείας ήταν καθόλα θετικές και αυτόν οδήγησε τα στελέχη της να προχωρήσουν στην παραγωγή καινούργιων ανταλλακτικών και για το 2000GT.

Τα ανταλλακτικά που θα κατασκευάζονται και πάλι είναι αυτά του κιβωτίου του 2000GΤ, καθώς και αυτά του διαφορικού προκειμένου να μπορεί να κάνει κανείς πλήρη ανακατασκευή του. Πρόσβαση στα γνήσια αυτά καινούργια ανταλλακτικά θα έχουν οι ήδη κάτοχοι του 2000GT, προκειμένου να αποφευχθούν οι ενδιάμεσοι και η τεχνητή αύξηση των τιμών.

Το 2000GT είναι το πιο εμβληματικό και σπάνιο σπορ μοντέλο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρουσιάστηκε το 1967 και στην εξέλιξή του συμμετείχε ενεργά και η Yamaha, έμεινε στην αγορά για τρία χρόνια και συνολικά κατασκευάστηκε μόλις 351 φορές.

Η εμφάνισή του θεωρείται πλέον κλασική για σπορ κουπέ και ειδικά μικρό και έχει έναν ευρωπαϊκό αέρα, κάτι που τότε κάθε άλλο παρά αυτονόητο ήταν για τα ιαπωνικά μοντέλα. Ο κινητήρας του είναι ένας εξακύλινδρος 2.000 cc, που χάρη και στο μικρό βάρος του 2000 GT εξασφάλιζε μια τελική 220 km/h.