Η Volkswagen θα διατηρήσει τους ντίζελ κινητήρες


Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, η Volkswagen θα εξακολουθήσει να παρέχει πετρελαιοκινητήρες στα μοντέλα της, καθώς αυτοί πλέον θα λειτουργούν με παραφινικό ντίζελ ως καύσιμο και θα πληρούν τις νέες, αυστηρές νόρμες προστασίας του περιβάλλοντος.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 18/12/2021

Το λογότυπο TDI δεν πρόκειται να εκλείψει από το καπάκι των αντίστοιχων κινητήρων και από το αμάξωμα των μοντέλων της Volkswagen. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας, οι πετρελαιοκινητήρες της θα εξακολουθήσουν να διατίθενται στα οχήματά της.

Πλέον, αυτοί θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο παραφινικό πετρέλαιο κίνησης, έναν νέο τύπο βιοντίζελ ο οποίος περιέχει έως 7% κατ’ όγκο μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων («FAME», «Fatty Acid Methyl Esters»). Αυτά μπορεί να προέρχονται από βιολογικά υπολείμματα ή υδροκατεργασμένο φυτικό έλαιο (αυτό που χαρακτηρίζεται ως «HVO» και προέρχεται από χρησιμοποιημένο ορυκτέλαιο ή μαγειρικό λάδι).

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από τη Volkswagen, οι δοκιμές που έχουν κάνει με αυτόν τον τύπο καυσίμου έδειξαν ότι οι εκπομπές οξειδίων του άνθρακα μειώνονται σε ποσοστό 75%-95%, συγκριτικά με το συμβατικό πετρέλαιο κίνησης.

Όπως έγινε γνωστό, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στη χρήση πετρελαιοκινητήρων σε οχήματα που προορίζονται για εταιρικούς στόλους. Όμως, διευκρίνισε ότι όλοι οι τετρακύλινδροι ντίζελ που έχουν κατασκευαστεί από τον Ιούνιο τρέχοντος έτους και έπειτα και τοποθετούνται στα μοντέλα της (συμπεριλαμβανομένων των Golf VIII TDI και Tiguan TDI), έχουν την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να λειτουργούν και με τον νέο τύπο βιοντίζελ δεύτερης γενιάς, όπου αυτός διατίθεται.

O κ. Thomas Garbe, επικεφαλής στο Τμήμα Έρευνας Καυσίμων της Volkswagen, δήλωσε σχετικά: «Με τη χρήση καυσίμων που είναι φιλικά προς το περιβάλλον εγκεκριμένων για τα μοντέλα της εταιρείας, κάνουμε πράξη τη μείωση του εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα στα αυτοκίνητά μας αμέσως μόλις θα είναι διαθέσιμος αυτός ο τύπος καυσίμου στις ευρωπαϊκές χώρες. Για παράδειγμα, η χρήση παραφινικού ντίζελ είναι μια εύλογη επιπλέον δυνατότητα, ιδίως για εταιρείες που έχουν μεικτό στόλο αυτοκινήτων ο οποίος αποτελείται τόσο από οχήματα με συμβατικό κινητήρα όσο και από ηλεκτροκίνητα».