Ήρθε στην Ελλάδα το εντυπωσιακό Peugeot 508 PSE! - Live photos


Είναι το ισχυρότερο Peugeot που κατασκευάστηκε ποτέ και το πρώτο μοντέλο της σειράς Peugeot Sport Engineered με τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων των μοντέλων της γαλλικής φίρμας. Το Peugeot 508 PSE είναι εδώ!

  • 19/1/2022

Το 2020 με την ευκαιρία συμπλήρωσης 210 χρόνων από τη γέννησή της, η Peugeot παρουσίασε το νέο 508 Peugeot Sport Engineered, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ από την εταιρεία. Για πρώτη φορά το μοντέλο βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της γαλλικής μάρκας στη χώρα μας και σας παρουσιάζουμε τις πρώτες live φωτογραφίες του.

Ο σχεδιασμός του αμαξώματος, ξεχωρίζει με νέα εντυπωσιακή μάσκα, προφυλακτήρα και εισαγωγές, μονόγραμμα Kryptonite, ειδικά διακοσμητικά στοιχεία, απολήξεις εξάτμισης με ηλεκτροστατική βαφή, μαύρο διαχύτη, ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και εμπρός δαγκάνες φρένων με το σήμα Kryptonite της Peugeot Sport. Το νέο 508 PSE διατίθεται σε 3 χρώματα (Selenium grey, Perla Nera, και λευκό Pearl).

Ανάλογες αισθητικές επεμβάσεις έχει και το εσωτερικό όπου δεσπόζει το i-Cockpit και το τιμόνι μικρής διαμέτρου. Πέρα από τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης, το 508 Peugeot Sport Engineered εφοδιάζεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που διατίθενται στη γκάμα του Peugeot 508: νυχτερινή όραση (night vision), ενεργό cruise control με λειτουργία Stop & Go, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης κλπ.

Στο 508 Peugeot Sport Engineered το πλαίσιο έχει δεχθεί τις περιποιήσεις των μηχανικών της Peugeot Sport. Τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα σε 3 προγράμματα (Comfort/Hybrid/Sport). Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο και τα μετατρόχια αυξημένα κατά 24mm εμπρός, και 12mm πίσω. Τα δισκόφρενα εμπρός έχουν διάμετρο 380mm και συμπληρώνονται από σταθερές 4πίστονες δαγκάνες, και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Το plug-in υβριδικό 508 Peugeot Sport Engineered είναι τετρακίνητο και αποδίδει 360 ίππους με 520 Nm ροπής χάρη στο συνδυασμό θερμικού κινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους εμπρός και πίσω. Ο συνδυασμός αυτός έδωσε τη δυνατότητα επιτάχυνσης 0 – 100 km/h σε 5,2 sec, 1.000m από στάση σε 24,5 sec, ρεπρίζ 80 - 120 km/h σε 3 sec, και ανώτατη ταχύτητα 250 km/h (με ηλεκτρονικό περιοριστή).

Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει επιλογέας που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής των 5 προγραμμάτων οδήγησης: Electric: για 100% ηλεκτρική κίνηση εντελώς αθόρυβα, με αυτονομία 42 χιλιομέτρων βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, με ταχύτητες έως τα 140km/h. Comfort: Πρόγραμμα που συνοδεύεται από ηπιότερες αντιδράσεις των αναρτήσεων για άνεση στην οδήγηση. Hybrid: πρόγραμμα που επιλέγει αυτόματα τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως ή των ηλεκτροκινητήρων, ανάλογα με τις συνθήκες, για βελτιστοποιημένη κατανάλωση. Sport: Με αυτό το πρόγραμμα επηρεάζεται η απόκριση του τιμονιού, οι σκληρότητα των αμορτισέρ, η χαρτογράφηση του πεντάλ του γκαζιού, και τα χρώματα στον ψηφιακό πίνακα των οργάνων. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως φροντίζει για τη μόνιμη φόρτιση της μπαταρίας. 4WD: μέγιστο επίπεδο πρόσφυσης για οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Σε ό, τι αφορά το σύστημα υβριδικής κίνησης, το 508 Peugeot Sport Engineered φορτίζει τις μπαταρίες του σε λιγότερο από 7 ώρες από στάνταρ οικιακή παροχή, σε 4 ώρες από ενισχυμένη παροχή των 16 Amperes και σε λιγότερο από 2 ώρες μέσω παροχής τύπου Wall Box των 32amp. Όσο για την τιμή του; Στα 74.500 ευρώ.