Αν ανήκετε σε εκείνους που θεωρούν ότι αποτελεί μέγιστη ιεροσυλία η απόφαση κατασκευαστών, όπως η Porsche, η Lamborghini και η Bentley να προχωρήσουν στην εξέλιξη και στην παραγωγή SUVs τότε θα σας προτείναμε να μην συνεχίσετε την ανάγνωση.
Όχι γιατί η Ferrari πρόκειται μέσα στα επόμενα χρόνια να ακολουθήσει το παράδειγμα των ανταγωνιστών της και να περάσει στην παραγωγή το πρώτο SUV της ιστορίας της, αλλά γιατί κάποιοι τόλμησαν να φαντασιωθούν την ιταλική φίρμα να δημιουργεί ένα υψηλών επιδόσεων hatchback.
H αλήθεια είναι ότι από τη στιγμή που θα πάρεις την απόφαση να νερώσεις το κρασί σου και να αλλοιώσεις το DNA σου, τότε ακόμα και η εξέλιξη ενός hatchback από έναν κατασκευαστή όπως η Ferrari φαντάζει πιθανή.
Πόσο πιθανή; Ανατρέχοντας στο παρελθόν, στην εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν τη δυνατότητα να πειραματιστούν χωρίς να ρισκάρουν την ίδια την ύπαρξή τους, η Ferrari είχε προχωρήσει σε αλλόκοτες επιλογές.
Ποιος μπορεί να ξεχάσει το πρώτο και το μοναδικό sedan της ιταλικής φίρμας, την περίφημη Pinin, η οποία λίγο έλειψε να περάσει στην παραγωγή το 1980 ή την 330 GT Shooting Brake του 1968 η οποία δικαιωματικά διεκδικεί τον τίτλο της ασχημότερης Ferrari όλων των εποχών.
Υπό αυτό το πρίσμα, λοιπόν, ένα πανίσχυρο hatchback από το Μαρανέλο δεν θα αποτελούσε υπερβολή, από τη στιγμή μάλιστα που οι προδιαγραφές του θα δικαιολογούν την παρουσία του prancing horse στο ρύγχος του.