Κιβώτιο δύο σχέσεων για ηλεκτροκινητήρες εξελίσσει η ZF


ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ZF ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΟΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ZF
  • 17/7/2019

Αν και οι σχέσεις μετάδοσης αποτελούν άγνωστη λέξη για τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις, μια περιττή πολυτέλεια που συναντά κανείς μόνο στα hypercars της Rimac και στα αγωνιστικά μονοθέσια της Formula E, η ZF προτίθεται να αλλάξει τις κατασκευαστικές συνήθειες των αυτοκινητοβιομηχανιών εξελίσσοντας ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων.

Με τη νέα μονάδα των δύο σχέσεων μετάδοσης, η ZF ισχυρίζεται ότι μπορεί να εξασφαλίσει αύξηση της αυτονομίας κατά 5%, χωρίς παρόλα αυτά να προσδιορίζεται ο τρόπος ή αν θέλετε ο μηχανισμός που θα προσφέρει το πλεονέκτημα αυτό.

Ένα ακόμα προσόν του κιβωτίου των δύο σχέσεων είναι η καλύτερη ισορροπία μεταξύ της ροπής και της τελικής ταχύτητας, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε προτάσεις υψηλών επιδόσεων, σε τετράτροχα μεγαλύτερου βάρους και σε ρυμουλκά οχήματα.

Η μετάβαση από τη μια σχέση μετάδοσης στην άλλη θα πραγματοποιείται στα 70 χλμ./ώρα, ωστόσο, θα υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης της στρατηγικής του συστήματος μετάδοσης, το οποίο θα συνυπολογίζει παραμέτρους όπως το ανάγλυφο της διαδρομής και η υπολειπόμενη αυτονομία.