Αν και οι σχέσεις μετάδοσης αποτελούν άγνωστη λέξη για τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις, μια περιττή πολυτέλεια που συναντά κανείς μόνο στα hypercars της Rimac και στα αγωνιστικά μονοθέσια της Formula E, η ZF προτίθεται να αλλάξει τις κατασκευαστικές συνήθειες των αυτοκινητοβιομηχανιών εξελίσσοντας ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων.
Με τη νέα μονάδα των δύο σχέσεων μετάδοσης, η ZF ισχυρίζεται ότι μπορεί να εξασφαλίσει αύξηση της αυτονομίας κατά 5%, χωρίς παρόλα αυτά να προσδιορίζεται ο τρόπος ή αν θέλετε ο μηχανισμός που θα προσφέρει το πλεονέκτημα αυτό.
Ένα ακόμα προσόν του κιβωτίου των δύο σχέσεων είναι η καλύτερη ισορροπία μεταξύ της ροπής και της τελικής ταχύτητας, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε προτάσεις υψηλών επιδόσεων, σε τετράτροχα μεγαλύτερου βάρους και σε ρυμουλκά οχήματα.
Η μετάβαση από τη μια σχέση μετάδοσης στην άλλη θα πραγματοποιείται στα 70 χλμ./ώρα, ωστόσο, θα υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης της στρατηγικής του συστήματος μετάδοσης, το οποίο θα συνυπολογίζει παραμέτρους όπως το ανάγλυφο της διαδρομής και η υπολειπόμενη αυτονομία.